Tävling: Dela semesterfoton och belönas med presentkort!

Permalänk
Skrivet av Alphahanne:

Fixade så det blev rätt.

What! Du har rätt, aldrig tänkt på att det är på andra sidan gränsen!

Visa signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Permalänk
Medlem

Semester bild från norrland

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem

Lite bilder från midsommarfirandet på sommarstället med halva tjocka släkten

Permalänk
Medlem

Var i trädgården och hittade vem som äter upp mina 🍒 😉

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turbo9

Permalänk
Medlem

Min Piripiri börjar se fin ut!

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Vandring i Bad Gastein. Toppen på Zitterauer Tish och sen en kall wiessbier halvvägs ner till byn igen.

Fel bild
Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem

Blev en trip till Lofoten under semestern, bilden tagen vid Kvalvika beach på väg upp till Ryten.

Permalänk
Medlem

Besökte Arizona i augusti. Ett foto av Coloradofloden där den kröker sig i Horseshoe Bend

Permalänk
Medlem

Hjortron på Västerfjället i Bydalen, idag.

Permalänk
Medlem

Underbar övergödning och algblomning i Stockholms skärgård nära Gisslingö i slutet av juli 2024.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem

Stockholm/Djurgården häromkvällen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertan:

<Uppladdad bildlänk>
Träskbåt i Everglades.
———
<Uppladdad bildlänk>
Strax utanför Jamaica.

Jamaica, nära hemmet...

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

En helt vanlig vägg i Lissabon.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 White, Ryzen 3700X, ASUS Rog Crosshair Hero VII, 18GB DDR4 3200MHZ CL14, 500GB NVMe +500gb SSD +1tb HDD, Gigabyte RTX 3080 Vision OC, Alienware 3423dw, Ducky One 2 Tuxedo TKL MX Brown, Logitech G303 Shroud Edition.

Permalänk
Medlem

Ett dimmigt Höga Kusten nattetid - bilden tagen från Ulvön västerut. Ön längst till höger är Ronön, och bakom den försvinner Mjältön upp i molnen.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Solnedgång över södra Skåne

Visa signatur

7800x3D | Zotac 4080 Super Trinity | B650 Asus TUF | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | Arctic Freezer 360| Phanteks Ultra PRO XL | Phanteks GH 850w | Philips 32 QD-Oled | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Här är några bilder från mitt besök i Yosemite och Grand Canyon nationalpark i år. Rekommenderar alla som har möjligheten att ta sig dit att göra det, otroligt mäktigt och det går verkligen inte att beskriva eller fånga på bild hur stort det är. Det är nästan så man blir religiös, för man känner sig så obetydligt liten när man står där på branten. Man kan stå och titta hur länge som helst utan att tröttna. Kommer definitivt åka tillbaka. Om någon är intresserad av att åka dit så hör av er, kanske följer med igen

Bonusbild:

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Gruscykling i Småland. 200 km av detta under två fantastiskt vackra sommardagar.

Permalänk

Lite blandade platser från semestern.

Visa signatur

Mest prylar när han dör vinner!
Dator: Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K), Oculus Rift CV1 och Racing ratt/pedaler/stol
Hemmabio: Panasonic DP-UB9000, Apple TV 4K, Epson EH-LS11000W, Yamaha CX-A5100, Yamaha MX-A5000.
DIY Spandex (lycra) bioduk på 135" i 16:9 format. Allt kablage från svenska SUPRA. Alla högtalare har jag byggt själv (tre frontar LCR, fyra surround, fyra Atmos i taket,Basar: 2st Dayton Audio UM10-22 (drivs av två XTZ SA-1) och 3st Beyma SM212 (drivs av ett Reckhorn A-410).

Permalänk

Sommar cykelfestivalen/tävlingen Crakworx i Innsbruck i Österike. Kan inte bli så mycket mera sommar känsla än såhär.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Lite bilder från semestern, Tunisien, Smögen, Skåne, Karlshamn

Permalänk
Medlem

Lofoten

Permalänk

Neuschwanstein, Tyskland

Permalänk
Medlem
Skrivet av KalleKofot:

Man blir la aldrig för gammal för ett hederligt klassiskt källar-lan?
<Uppladdad bildlänk>

Vad är det för case som den siste man håller i?

Permalänk

Devil's Bridge in Kromlau, Tyskland

Permalänk
Medlem

Blev en tur till Skottland, hyrbil med turer i högländerna och några besök på destillerier.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem

På besök hos släkten, Jävrebyn lite utanför Piteå fanns en gammal fin fyr från 1800talet som man kunde gå upp i

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Tältplatsen vid årets fjällvandring på fulufjället

Permalänk
Medlem

Helsingfors Resa.