Månadens drop! Fullpackat tangentbord från Corsair hos Webhallen

Permalänk
Melding Plague

Månadens drop! Fullpackat tangentbord från Corsair hos Webhallen

Webhallen ger fredagsfeeling med ett exklusivt erbjudande på ett påkostat trådlöst mekaniskt tangentbord – endast för SweClockers.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snabbare att leta efter inlägget i forumet än att vänta på framsidan

Permalänk
Medlem

Länken fungerar inte (https://l.geeks.se/wNPpF).

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Länken fungerar inte (https://l.geeks.se/wNPpF).

Jo, du kommer in på Webhallens hemsida och du måste skriva in koden som står in nyheten.

https://www.webhallen.com/se/product/373483-Corsair-K65-Plus-...

Permalänk
Medlem

Verkar redan slut koden fungerar inte ?

Visa signatur

Lian Li Lancool 207 | ASUS ROG Strix 1200W Platinum | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | Ryzen 7 9800x3d | G.Skill 32GB 6400MHz CL30 Trident Z5 Royal Silver | 5070 Prime | Corsair Nautilus 360 RS ARGB | WD Black SN850X 2TB | Dell 27" Alienware AW2725DF OLED QHD 360 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av g0pp3:

Pröva skriva den 2 ggr, funkar för mig iaf 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av g0pp3:

Fungerade för mig nyss när jag testade.

Permalänk
Medlem

Minns när bästa tng kostade 199:-
Synd ultraflex slutades tillverkas 😥

Permalänk
Viking

Mekaniskt tangentbord? 2024 är det tangentbord med halleffekt och magneter som gäller.

Men bra pris.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 9800X3D | 32GB RAM @6000MT/s cl30 | Asus ROG Strix B650E-I | Cooler Master NR200P MAX V2 | LG OLED 27GX790A 480Hz

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Disney:

Minns när bästa tng kostade 199:-
Synd ultraflex slutades tillverkas 😥

Logitech Ultra-X Premium/Flat var fina grejor.

Även Microsoft Sidewinder X4 var sjukt prisvärd på sin tid, gick väl loss på under 300 :- om jag inte minns fel.
Kanske inte passade alla, men med extraknappar, belysning som inte var så vanligt då, någon form av handlovsstöd och annat skoj.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Mekaniskt tangentbord? 2024 är det tangentbord med halleffekt och magneter som gäller.

Men bra pris.

Och AI, undrar om tangentbordet har AI?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Men bra pris.

Halleffekt spelar ingen roll alls om du inte spelar något där det behövs alt. inte bryr dig om gaming.

...Men om du vill ha ett tangentbord för att skriva uppsatser med så köper du troligen inte en Corsair.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra pris ⭐️
Nästa månad hade det varit bra med en matchande mus 😅

Permalänk
Medlem

Synd att det är så många 75% tangentbord som skippar någon av Home/End Pg up/down för en ful "multifunktionsknapp" som jag aldrig kommer att använda. Älskar formfaktorn men jag använder dessa fyra tangenter hela tiden när jag skriver kod så det här går tyvärr bort också. Annars var det ett trevligt drop!

Permalänk
Medlem

Bockar och bugar för Webhallen som ger detta generösa erbjudande!

@Swec: Se till att hålla dessa deals vid liv!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Logitech Ultra-X Premium/Flat var fina grejor.

Även Microsoft Sidewinder X4 var sjukt prisvärd på sin tid, gick väl loss på under 300 :- om jag inte minns fel.
Kanske inte passade alla, men med extraknappar, belysning som inte var så vanligt då, någon form av handlovsstöd och annat skoj.

köpte ett nvidia 480 och fick med en razor death adder, som fortfarande fungerar... vågar inte kolla vad en ny kostar

Permalänk
Medlem

Baah! Tänkte slå till men fan att det är tactile switches bara. Ser ut som ett riktigt bra pris annars.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x, 6700 XT

Permalänk
Medlem

Försökte lägga en order då jag gillar Tangentbord men Swish strulade. Laddade om sidan och nu fungerar inte rabattkoden

Kanske Webhallen kan Hjälpa mig då koden fungerade när jag försökte men sen fungerade det inte.

Visa signatur

#1 I7 7700K@5Ghz | 32gb DDR4 | 7900XTX |
#2 I5 6600K@4600Mhz | 8gb DDR4 | GTX1070 |
#3 AMD X2 4200+ | ASUS A8N32-SLI-Deluxe | Zalman CNPS9700LED | 2048mb pc3200 | x1950Pro 512Mb | 6x250gb sata | SB Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag köpte först detta tgb.
Var ett grymt skönt tangentbord!

Men tyvärr kommer jag inte klara mig utan numpad.

Så blev ett Scope 96 Strix 2 wireless.
Otroligt nöjd med det.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x6TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Blev ett köp!
Mitt tangentbord kan jag inte uppdatera då jag får usb okänd enhet när jag kopplar in kabeln (Vanligt fel för det Tbordet), Rgbn släcks hela tiden, Mutar mitt ljud osv.

Blir kul att se vad detta är för något. Passar det inte får jag leva med alla dessa fel ett tag till

Men tack för droppen

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Köpte ett Corsair K70 Pro, men blev besviken både på iCUE och kvaliteten i allmänhet. Rangliga tangenter, någon tangent som skavde mot en annan, och omöjligt att flytta på modifierare (CTRL, ALT, CAPSLOCK, FN) i iCUE.

I slutändan är det personliga preferenser som styr. Jag vill vill att mitt tangentbord ska vara 60% för att kunna sitta med båda armarna rakt framför mig. CAPSLOCK ersätter jag med FN, och kör piltangenter på FN + W/A/S/D, en annan FN låter jag ligga kvar till höger om SPACE, och kör HOME, END, och DELETE på FN + några närliggande knappar. Allt annat klarar jag mig utan.

För premium tangentbord som Corsair försöker vara, sett till sin prissättning, så förväntar jag mig att jag ska kunna mappa om tangenter precis hur jag vill. Men det tycker inte Corsair… Så för min del är det VIA/QMK som gäller.

Permalänk
Medlem

Står att det är "Double-shot PBT Keycaps" men det är "PBT Dye Sublimated Keycaps". Dock så går de ju att byta ut om de börjar bli slitna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av epkrrgo:

Står att det är "Double-shot PBT Keycaps" men det är "PBT Dye Sublimated Keycaps". Dock så går de ju att byta ut om de börjar bli slitna.

Nej.
Den gamla versionen, som alla recensioner bygger på, har ingen shine-through (och har linjära brytare). Det har den nya.