Dags för Amazon Prime Deal Days – exklusiva erbjudanden i 48h

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnestaff:

Får man fråga vad ni betala för den? Är ute efter en robot till hemmet men hade tänkt avvakta till BF.

Tror jag betalade 6.9k så nu är det ett bra pris på den igen ser jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnestaff:

Får man fråga vad ni betala för den? Är ute efter en robot till hemmet men hade tänkt avvakta till BF.

Drygt 6600kr om jag inte minns fel. Kan ha varit 6700också men något i dom trakterna.

Visa signatur

''Man får betala för kvalitet och stabilitet'' //Pantburk 2024.

Permalänk
Skrivet av dan@work:

Det där låter ju skumt.. Bor du mitt i obygden?
Eller försökte du köpa lite mer udda prylar som inte hade en motsvarig enhet som skickas via amazon?
<Uppladdad bildlänk>
^Bara ett exempel av många. Kabeln till vänster skickas och säljs av amazon och den högra från nån 'nyligen registrerad' firma med säte i frankrike.
Men även saker som både säljs och skickas från utlandet har ofta gratis frakt:
Den här t.ex.

Bor i en av Sveriges större städer.
Min känsla av Amazon var att de får CDON att framstå som hyffsat fräscha och det säger en del.

Permalänk
Medlem

Tänkte gjort köp på kattmat men varan finns inte i lager och inte funnits sen inatt. Lätt att ha bra priser när varan ändå inte finns tillgänglig. Är nästan halva priset jämfört mot mataffärerna, och mer än halva priset (60%) om man skulle ha köpt burkarna styckvis.

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem

Skitbra rea ju, 50kr för fuktkräm, Bulldog 100ml

https://www.amazon.se/dp/B0BV7M34VF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Sponsra inte Amazon.

Amerikanskt skurkföretag.

Skurkföretag eller inte, när ekonomin ser ut som den gör får man välja med plånboken.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

Svenska Prime Day är helt världelös. Har scrollat igenom nån timme och det är mest skit med några enstaka procentrabatter. Tyska amazon har mycket fetare rabatter än vad vi har.

https://www.mydealz.de/

Garmin HRM-Pro Plus för 875 kr är sjukt bra pris. Kan verkligen rekommendera den till löpning. Sen slutade jag titta på övriga priser för att inte bli bitter.

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkhell:

Tänkte gjort köp på kattmat men varan finns inte i lager och inte funnits sen inatt. Lätt att ha bra priser när varan ändå inte finns tillgänglig. Är nästan halva priset jämfört mot mataffärerna, och mer än halva priset (60%) om man skulle ha köpt burkarna styckvis.

Vilket märke tänkte du på då? Har själv nyligen skaffat katt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Vilket märke tänkte du på då? Har själv nyligen skaffat katt.

Purina Gourmet Gold 96 burkar för 366SEK
Katten här hemma älskar de och tänkte gjort ett inköp men de finns inte i lager och kommer säkert i lager på måndag igen skulle jag tro

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkhell:

Purina Gourmet Gold 96 burkar för 366SEK
Katten här hemma älskar de och tänkte gjort ett inköp men de finns inte i lager och kommer säkert i lager på måndag igen skulle jag tro

Antar att det är denna: https://amzn.eu/d/hvoLH7t Det går väl att beställa och om du har tur skickas de mycket snabbare? Har hört från andra här att helt plötsligt skickas produkter även om det har stått april 2025 på mycket.

Edit: ser nu att det står att den inte går att beställa i kassan, my fault

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Skurkföretag eller inte, när ekonomin ser ut som den gör får man välja med plånboken.

håller med, skurkföretag.. handla heller på ICA!! .. oh wait..

Permalänk
Medlem

Är 6780 ett bra pris för en Eufy x10 Pro Omni?
https://amzn.eu/d/3w60ekU

Känner att det äntligen dags att skaffa en robotdammsugare och hört att den ska vara bland det bästa flagship man kan få tillsammans med roborock s8 pro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rhymez:

Är 6780 ett bra pris för en Eufy x10 Pro Omni?
https://amzn.eu/d/3w60ekU

Känner att det äntligen dags att skaffa en robotdammsugare och hört att den ska vara bland det bästa flagship man kan få tillsammans med roborock s8 pro?

Lägsta pris någonsin är. 9k på prisjakt iaf...

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Lägsta pris någonsin är. 9k på prisjakt iaf...

Yes märkte det också men trodde det var pga inte många butiker verkar sälja den i Sverige.

Märkte nu att några kommenterat att den var på rea för runt samma pris förra gången och varit nöjda så jag tror jag slår till! Något Amazon är riktigt bra på är öppet köp så skulle man få syn på något på Black Friday är det bara lämna tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rhymez:

Yes märkte det också men trodde det var pga inte många butiker verkar sälja den i Sverige.

Märkte nu att några kommenterat att den var på rea för runt samma pris förra gången och varit nöjda så jag tror jag slår till! Något Amazon är riktigt bra på är öppet köp så skulle man få syn på något på Black Friday är det bara lämna tillbaka.

Blev också riktigt sugen på den, men såg att det var dammsugarpåsar till den. Är inte det kasst? Då behöver man alltid köpa nya sådanna, och vart isf gör man det billigast?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Blev också riktigt sugen på den, men såg att det var dammsugarpåsar till den. Är inte det kasst? Då behöver man alltid köpa nya sådanna, och vart isf gör man det billigast?

Finns massor på Amazon. Köpte 10 pack men inte bytt första ännu.

Visa signatur

''Man får betala för kvalitet och stabilitet'' //Pantburk 2024.

Permalänk
Medlem

Butikens Reor är morgondagens pris idag!

Det är det de tjänar pengar på. De vet att de produkterna är sjunkade skepp!

Få folk att handla maximalt till ordinarie pris.

Finns ju alltid fåtal undantag förståss.

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimman:

Tror jag betalade 6.9k så nu är det ett bra pris på den igen ser jag.

Skrivet av Ryzer:

Drygt 6600kr om jag inte minns fel. Kan ha varit 6700också men något i dom trakterna.

Tack tack. Ska kolla om det blir ett köp.

Permalänk
Skrivet av BlommaNN:

Det är dammsugarpåsar till alla som självtömmer.

Permalänk
Medlem

Köpte "THe Hobbit" triologin 4k med svensk text för 375 KR.
Tycket det var ett hyffsat pris

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Går alltid öppna dammsugarpåsen och tömma den för hand.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Köpte latz kattmat för 119:- 44 pack. Det är väldigt billigt. Så det blev 10 boxar.

Och så en Oneplus 12R, 16G RAM, 256G lagring för 5679:- Min 8T får nog snart inga uppdateringar längre och jag vill inte ha en megadyr telefon så det var precis vad jag behövde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Köpte "THe Hobbit" triologin 4k med svensk text för 375 KR.
Tycket det var ett hyffsat pris

Hittar inte, har du länk?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800x3d | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30 | RTX 4090 TUF | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | LG 42" C2 OLED | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av General Nord:

Hittar inte, har du länk?

Verkar vara denna: https://www.amazon.se/Hobbit-Die-Spielfilm-Trilogie-Ian-McKel...

Dock lite tveksamt om svensk text, titta recensioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Verkar vara denna: https://www.amazon.se/Hobbit-Die-Spielfilm-Trilogie-Ian-McKel...

Dock lite tveksamt om svensk text, titta recensioner.

I den förlängde ver finns det bara svenska texter på en av filmerna, dom vanliga skall det fungera

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Amazon's app samt hela Prime days är tämligen sunkigt.
Kollade min lista och filtrerade på erbjudanden, hade två - när jag scrollade igenom manuellt - fyra.
Ingen höjdarutdelning med en max 7% rea på en vara. Tjohoo...

Köpte på mig lite förbruknignsvaror och saker till grabben för skolan som pennor, block och annat.

Permalänk

Riktigt besviken över hur dålig prime day var. Tidigare har inte varit jättebra men betydligt bättre än denna.
Knappt något vettigt och de få saker man var intresserade av hade endast 5% vilket inte kändes värt. En hel del varor som var billigare på prime day i juli än vad dem var under dessa dagar.
Sen förstår jag inte riktigt grejen med att dem inte har rea på sina egna produkter? T.ex Echo högtalare som Tyska Amazon hade väldigt bra rea på fanns det ingen rea alls i Sverige, Dot version för 22€ i Tyskland och 844kr i Sverige är ju ett rån.

Permalänk
Medlem

Blev lite kattmat iaf. Allt kommer separat fast jag beställer i samma order. Lastbilarna kör i skytteltrafik utanför mitt hus.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Blev lite kattmat iaf. Allt kommer separat fast jag beställer i samma order. Lastbilarna kör i skytteltrafik utanför mitt hus.

Mmm så det blir lasagne i kväll? 😁

On topic: Nu köpte jag ju en 2TB EVO för 1491:- och så hade jag en hundring rabatt som gick ut i dag, så det blev billigast för den disken på iaf ett halvår.

Men annars känns det som vanligt för mig, att primedagarna blir sämre och sämre.
Fast då slipper man ju sitta och bläddra så länge nu 🤷‍♂️ Första prime så satt jag som klistrad och letade fynd.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

Finns massor på Amazon. Köpte 10 pack men inte bytt första ännu.

Är det standardstorlek på hålet, så är det ju bara att köpa vilken som helst egentligen.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb