iPhone 15 Pro 256 GB med Apple Care+

Permalänk
Medlem

iPhone 15 Pro 256 GB med Apple Care+

Säljer min finfina iPhone 15 Pro 256GB, svart. I mycket fint skick, alltid haft den i mitt Apple Finevowen-skal (som medföljer om man vill)

Originalkartong, USB-C laddkabel och kvitto medföljer. Batterihälsa 90%.

Finns även möjlighet att ta över AppleCare+ försäkring som täcker ALLT, såsom oavsiktlig skada, stöld & förlust mm. (150kr/mån, inget måste dock, jag säger upp den annars. Gäller till sept 2025 ifall man tar över försökringen)

Pris: 9300kr. Finns i Gbg för upphämtning. (Kan också skickas)

Ej intresserad av prut eller byten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hör av dig om du kan tänka dig ett lägre pris, finns i Göteborg. Annars lycka till!

Permalänk
Medlem

Ett tips i all välmening. Swappie betalar 8900 kr för 15 PRO med 256gb om den är i det skick du beskriver, så det finns ingen anledning att sänka priset. Swappie lär väl sänka priserna så fort som 16-modellerna kommer ut på marknaden så kika in där innan det är för sent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Hör av dig om du kan tänka dig ett lägre pris, finns i Göteborg. Annars lycka till!

Hej,

Skulle kunna gå ner några hundralappar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steamroad:

Ett tips i all välmening. Swappie betalar 8900 kr för 15 PRO med 256gb om den är i det skick du beskriver, så det finns ingen anledning att sänka priset. Swappie lär väl sänka priserna så fort som 16-modellerna kommer ut på marknaden så kika in där innan det är för sent.

Hej,

Har haft att göra med Swappie tidigare och har blandade upplevelser. Men en iPhone 15 Pro 256 i nästan nyskick, med möjlighet till Apple Care+ garanti i nästan ett år till för lite över 9000kr tycker jag verkligen inte är för högt pris. Tack för omtanken!

Permalänk

Jag kan tar det. hur gör vi?

Permalänk
Medlem

Hej, kontakta mig via PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreisquadratur:

Jag kan tar det. hur gör vi?

Kontakta mig via PM

Permalänk

en info är fel du kan ej ta över AppleCare+ om du kör månads betalning det funkar ej.
Endast om den är betald för ett år direkt kan man sedan överlåta AppleCare om så önskas. Den är knuten till mobilen ej till personen dock så vill man ej ha det efter tiden gått ut så låter man bli att överföra den.
Ville bara att eventuell köpare är medveten om detta.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristeraguilera:

en info är fel du kan ej ta över AppleCare+ om du kör månads betalning det funkar ej.
Endast om den är betald för ett år direkt kan man sedan överlåta AppleCare om så önskas. Den är knuten till mobilen ej till personen dock så vill man ej ha det efter tiden gått ut så låter man bli att överföra den.
Ville bara att eventuell köpare är medveten om detta.

Tack för infon. Telefonen blev såld utan önskan om övertagande så Apple Care+ är nu uppsagd.
Men bra att veta.