Följ Black Week på SweClockers

Köpes: Pixel 6a eller annan motsvarande android

Permalänk
Medlem

Köpes: Pixel 6a eller annan motsvarande android

Hej,

Min grabb har lyckats spräcka skärmen ordentligt på sin Pixel 6a. Verkar i sammanhanget vara rätt kostsamt att byta glaset.

Kollar därför här om någon har en pixel 6a liggandes som man vill bli av med. Eller möjligen någon annan android i den storleksklassen kring 6 tum.

Helst för upphämtning i Västerås med omnejd, men betalar självklart frakt om den ska skickas. Hör av er med vad ni har och vad ni vill ha för det.

Vill helst inte nyttja hemförsäkringen då det innebär att han behöver vara utan telefon medan den lagas (om den nu lagas vill säga) och vi har ingen extralur liggandes hemma. Med det sagt betalar jag gärna inte mer än självrisken om 1500 kr. Men det kan såklart diskuteras.

Allt gott //

/ Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet ej om det är av intresse men har en Xiaomi Mi 10T Pro 5G som vart min absoluta favorit telefon, ångrar nästan uppgraderingen till Redmi K70 ultra då 10:an i princip har samma prestanda och batteri för min användning. Fint skick med några skal och skärmskydd som du kan få för 1500kr frakt inkluderat

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Vet ej om det är av intresse men har en Xiaomi Mi 10T Pro 5G som vart min absoluta favorit telefon, ångrar nästan uppgraderingen till Redmi K70 ultra då 10:an i princip har samma prestanda och batteri för min användning. Fint skick med några skal och skärmskydd som du kan få för 1500kr frakt inkluderat

256gb 8gb ram

Permalänk
Medlem

Finns Samsung a15 i helt oöppnade nyskick på Tradera för det priset. Är c.a 5% större (6.5", jft med 6.17"). Såklart långsammare processor men funkar bra till allt vanligt (browsing, appar, etc.) bara kanske inte krävande spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

256gb 8gb ram

Tack för förslaget. Jag hör av mig ifall det i slutändan blir intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Finns Samsung a15 i helt oöppnade nyskick på Tradera för det priset. Är c.a 5% större (6.5", jft med 6.17"). Såklart långsammare processor men funkar bra till allt vanligt (browsing, appar, etc.) bara kanske inte krävande spel.

Tack för input. Den är nog för trött rent prestandamässigt, men ändå ett reellt alternativ ifall det skulle landa där. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Tack för förslaget. Jag hör av mig ifall det i slutändan blir intressant.

Yes!

Permalänk

Hej. Jag håller precis på att byta från Pixel 7 256gb till Pixel 8 Pro.
Kan den (7an) bli av intresse?
Den är helt repfri, har alltid haft skal och skärmskydd (dock är skärmskyddet av en sådan typ att fingeravtrycksläsaren blir i princip oanvändbar).

Permalänk
Medlem

Hej, ja det skulle kunna vara av intresse. Vad tänker du för peng i sådana fall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farmerlip:

Hej. Jag håller precis på att byta från Pixel 7 256gb till Pixel 8 Pro.
Kan den (7an) bli av intresse?
Den är helt repfri, har alltid haft skal och skärmskydd (dock är skärmskyddet av en sådan typ att fingeravtrycksläsaren blir i princip oanvändbar).

Missade att citera dig ovan

Permalänk
Medlem

Jag har en Pixel 6a som precis blivit utbytt av en ny lur. Den har fått sig en liten fallskada i nedre vänstra hörnet (ingen skada på skärmen)
Intresserad? Bild på skadan kan skickas

Permalänk
Medlem

Gjort affär med @Simeh

Tack för alla förslag!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad