Fyfan. Skicka tillbaka direkt bara. Väntar själv på en 30th anniversary slim från Elgiganten. Hoppas innerligt att den inte kommer sådär.
Ja yttre embalage hade dom kunnat kosta på sig till en produkt för 10K+ tycker man..
Chassin och sådant går väl an att skicka sådär men dyr elektronik.. Nej.
Tror ethernetkabel ska funka. Tror det är enda sättet att få över screenshots från trophies också. Jag hade inte möjligheten till det och trodde att om jag sparade alla dom på usb-minne så skulle det lösa sig, men icke.
SSD:n är bara att flytta över och allt är kvar på den och klart att köra.
Jäklar vad kasst! Sånt där är viktigt för mig också.
Har de limmat fraktsedeln direkt på kartongen? Man blir ju stum
Återkom gärna med deras respons!
Haha sjukaste. Såg folk som frågade innan i tråden och tänkte att det är väl självklart man skickar emballaget runt. Tydligen inte! Jag hade inte brytt mig så mycket, men ändå ganska självklart att man skyddar förpackningen plus skyddar en elektronikprodukt för 10000+.
Emballaget till ps5an är ju inte direkt bra skyddat heller. Pron bara rasslade i lådan när man skakade den. ^ ^
Ska kontakta Komplett idag. Packade upp enheten igår ändå. Inget konstigt med den så sett. Men retar mig på fraktsedel direkt på org.kartong samt inget yttre emballage.
Säkert en kostnadsfråga men totalt oacceptabelt på en produkt norr om 10k.
I samma veva kom frugans air-fryer, även den bara i kartong och fraktsedel direkt på.
Komplett verkar inte bry sig om att packa. Fort ut bara.