Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Skrivet av Purgatory:

Härligt! Sneglade lite på 2000 men rummet den står i är bara 18kvm så tänkte att det bör räcka, det går alltid att komplettera med en till senare Har inte optimerat placering eller kalibrering på något sätt än men det är en jäkla skillnad mot innan!

Bor du i lägenhet? Jag har tänkt mig också en sub för musik och sneglar på denna men som sagt, bor i lägenhet så man ska vara försiktig.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att 7800x3d trillar ner i pris eller att 9800x3d finns stabilt i lager. Men det här blir bra tillsvidare

Permalänk
Medlem
Skrivet av moondragon84:

Bor du i lägenhet? Jag har tänkt mig också en sub för musik och sneglar på denna men som sagt, bor i lägenhet så man ska vara försiktig.

Går att justera crossover, volym osv med appen om du oroar dig för ilskna grannar.
Haft 1000 tidigare och nu 3000 micro. Tycker absolut 3000 är värd sitt högre pris, speciellt när man inte ska dra på allt för hårt. Men båda är bra och prisvärda

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Ljud: M&K | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro |
Bild: Sony X95L 85” | Alienware AW2723DF
Media: Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Black Friday-förstärkningar (eller ja, inte egentligen. Leveransen bara sammanstrålade med Black Friday.)

Marcille från Dungeon Meshi.
Holo från Spice & Wolf.
Kana, Ruby och Aqua från Oshi no Ko.
Mikasa och Levi från Attack on Titan.
Ainz från Overlord.
Dio Brando från Jojos Bizarre Adventure.

Börjar bli fullt i vitrinskåpet...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Vad har jag inte köpt...
Klickade hem en etikettskrivare på Proshop. En Brother som går att koppla till dator och telefon.
Behövde etiketter så köpte några på 123ink, sen berättade en kollega att OfficeDepot stänger ned alla butiker.
Först 70 % och idag 90 % rea. Gissa vem som har en livstidsförbrukning av etikettrullar?

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

Då har första fysiska black week inköpet dykt upp. Inte helt lätt att ta ett foto på och få med allt i en bild. Det är ett set med tre stycken bunkar (1L, 2.5L och 4L) i rostfritt, med lock. Dom har gummi i botten så att dom ska glida runt mindre och har en måttskala på insidan. Tror dom kommer att bli bra att använda till bakning och lite annat.

Permalänk
Medlem

...och här är lite blandade filmer på blu-ray som köptes under black week.

Permalänk
Medlem

Ett G915 för endast 990:- (rea hos inet samt 500 extra rabatt som guldkund!) så kunde inte låta bli.Trodde aldrig jag skulle byta från G613.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch

Permalänk
Medlem

Black Friday blev något dyrare än planerat detta år. Nu börjar iaf prylarna rulla in.

12 par kallingar. Trodde jag beställt 10 så det var ju trevligt med två extra

Köptes ett litet HiFi-kitt då jag kommer ta över ett par Carlsson OA116 som päronen inte använder längre. Det innehöll dels En Wiim Mini och en Yamaha A-U640 förstärkare. Behöver inte alla funktioner som de större Wiim-modellerna har så det hade bara varit pengar i sjön. Och visst de kanske låter lite bättre också men mina öron tillåter inte finlyssning längre (tinnitus) så den kommer duga alldeles utmärkt.

Kom även julklapparna till syrrans snorisar. Det är lampor som kommer ge en häftig ljusshow i sovrummen.

Fortsättning följer

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Ett G915 för endast 990:- (rea hos inet samt 500 extra rabatt som guldkund!) så kunde inte låta bli.Trodde aldrig jag skulle byta från G613.

<Uppladdad bildlänk>

snyggt! Hur mycket låter tangentbortdet? jag har ett G513 som jag tycker är lite för högljutt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

snyggt! Hur mycket låter tangentbortdet? jag har ett G513 som jag tycker är lite för högljutt.

Vet inte hur mycket det skiljer på dom olika brytarna, själv har jag taktila brytare på mitt G915 och dom tycker jag inte låter speciellt mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Jämfört med mitt G613 så är det som dag och natt. G613 har ju stora knappar och ett rejält klick/"klang" till sig, medans G915 är platta mindre knappar (vad det nu kallas) och känns mer som ett laptop-tangentbord. Är ju mekaniska brytare så de låter men mycket dovare ton, så frugan blev glad att det inte låter så mycket när hon jobbar hemma längre

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch

Permalänk
Medlem

1st tv

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Skrivet av aragon:

1st tv
<Uppladdad bildlänk>

Vilken blev det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adrenalinkick:

Vilken blev det?

TCL 85" X955

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

<Uppladdad bildlänk>

Kom även julklapparna till syrrans snorisar. Det är lampor som kommer ge en häftig ljusshow i sovrummen.
<Uppladdad bildlänk>

Fortsättning följer

Var köpte du dom där astronauterna?

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Var köpte du dom där astronauterna?

Amazon verkar ha en uppsjö olika....
https://www.amazon.se/s?k=starry+sky+projectors&crid=DLG3QVOY...

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Exakt. Amazon. Finns många varianter. Får hoppas de blir nöjda

Visa signatur
Permalänk
Medlem

New in:
32" Odyssey OLED G8 G80SD
Path of Exile 2
RX 7900 XT Phantom Gaming

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

<Uppladdad bildlänk>
New in:
Path of Exile 2

Fan vad nice. Utgår också från att du inte har några ben?

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Fan vad nice. Utgår också från att du inte har några ben?

Nä, det är ju inte benen man spelar med!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Nä, det är ju inte benen man spelar med!

Vilket chassi är det?

Ser bra ut!

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Vilket chassi är det?

Ser bra ut!

Mvh

Cooler Master NR200P om jag inte ser helt fel

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - WD Black SN850X 1TB - MSI GeForce RTX 3070 Suprim X - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin Mini - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

<Uppladdad bildlänk>
New in:
Path of Exile 2

Du kan bara stå framför datorn, va?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Var och hämtade ut det sista som köptes under black week idag.

Permalänk
Medlem

Xiaomi X20+ Fick det bli då vår S5 Max har levt ett hårt liv..

Ny airfryer, tror de var helt okej pris på den. Dessutom hade vi en relativt liten tidigare vilket gjorde de svårt att laga mat till hela familjen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Pulsar Xlite V3, grips och glasskates | Logitech G PRO X Wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Var och hämtade ut det sista som köptes under black week idag.
https://i.imgur.com/0OzXjw4.jpg

Just dom där saxarna har jag nog aldrig sett men, 100% när det ska inhandlas en sax så är Fiskars det självklara valet.
(Nej, jag har ingen koppling alls till Fiskars, jag bara tycker att så länge jag kan minnas, så har deras grejer alltid varit lika med hög kvalitet)

On topic-ish :

Mumsig är shielden. Onödigt dyr som satan. Men va fan! Sluta bråka, liksom. Asså, man ger upp och köper en jävel, tillslut.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Just dom där saxarna har jag nog aldrig sett men, 100% när det ska inhandlas en sax så är Fiskars det självklara valet.
(Nej, jag har ingen koppling alls till Fiskars, jag bara tycker att så länge jag kan minnas, så har deras grejer alltid varit lika med hög kvalitet)

Ja, för priset så är dom riktigt bra, tycker jag. Jag hade en sen tidigare och är riktigt nöjd med den också. Helt klart prisvärda saxar. Hade nåt billigt skräp tidigare (köpt i set om tre) som var av urusel kvalitet. Skillnaden här är som natt och dag, utan att det kostar jättemycket. Har inte heller nån koppling till Fiskars annat än jag är nöjd med det jag har testat hittills.

Permalänk
Medlem

Så störigt att Pron inte kom med diskläsare men nu har man en iaf. God jul till mig själv i förskott, I guess...

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

Vart ett NVME chassie när Inet var så snälla och gjorde mig till guldmedlem 😁, köpte ett lite bättre än ren skit för en gångs skull och det presterar bättre än billiga kinavarianter i vart fall
https://www.inet.se/produkt/8906951
Med en WD Black disk i så hamnar man på följande prestanda

Kan rekommenderas

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5800X3D | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 12TB nvme, 2TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Antec C8 | Alienware aw3821dw | >Antec C8 Custom Loop< |