Har ett gäng 64gb DDR4 ECC (server minnen). (notera att det är ECC minnen och inte minnen till vanlig PC)
64gb DDR4 ECC 2400T - SK Hynix - HMAA8GL7AMR4N-UH
64gb DDR4 ECC 2666V - SK Hynix - HMAA8GL7CPR4N-VK Minnena är av typen "ECC LRDIMM"
Har annonsen kvar uppe så länge det finns minnen kvar. Priset 300kr/st + frakt.
Frakt önskar jag att vi tar via PostNord men kan ta annat. Spårbart paket till ombud kostar 80kr via PostNord samt så och betalar köparen frakten.
Om ni bor nära Borlänge/Falun så finns minnen att hämta. Betalning sker via swish i förväg.
Om ni är intresserad, skriv PM.
Finns även 16gb och 32gb ECC DDR4 minnen. Fråga om det är intressant.
Läs hela annonsen här
Hej!
Har du några UDIMM eller är allt RDIMM? Mvh Eric
För att inte säga fel så är alla 64gb minnesmoduler RDIMM. 32gb ecc modulernar ja inte helt 100% säker på. Återkommer där.
Tack
Det ser ut som att alla mina minnen är registrerade minnen, dvs RDIMM
https://memory.net/product/hma84gr7afr4n-vk-sk-hynix-1x-32gb-...
//M
Kan lägga till att du säljer 64GB LRDIMM moduler, som man inte ska/kan blanda med RDIMMar i samma system.
32GB modulerna kan variera kan vara både LR eller R. där får man kontrollera.
Nätverksnörd
såg inte att du redan hade den infon i annonsen, såg bara frågor och svar i tråden.
Jag köper 2 x 64gb DDR4 ECC 2666V - SK Hynix - HMAA8GL7CPR4N-VK Måste fraktas
Under dagen så har sista av dessa sålts. Jag kommer ta bort denna annons inom kort och ersätta den med vad som finns kvar. Jag skickar PM till dig "Megamannens" så får vi se vad vi kan göra.
Finns 2st 16GB udimm så är jag intresserad
Ska kolla, dock så tror jag de mesta är registrerade minnen, men jag kollar imorgon.
//Micke
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
Spelnyheter från FZ