Diverse komponenter
Halloj,
Hade turen att få tag på ett "Starfield bundle" vilket resulterar i att jag kommer bygga ett nytt system.
Komponenterna har använts sparsamt då pappa till två småbarn förminskar speltiden kraftigt. Samt att jag uppskattar mer byggdelen/pysslet kring en dator nuförtiden. Allt är i sin ordning vad gäller skick och funktion.
Kvitto samt kartonger finns till allt förutom; 5800x3d (Kartong finns,ej Kvitto). 5800x3d är köpt här på marknaden.
Xtia proto är köpt här på marknaden och har tyvärr inget kvitto på det.
Resten är köpt i butik.
Cpu,ram och kylare sitter monterat i moderkort just nu (deepcool AN400 varianten) .Se bild.
Tänker att jag sammanställer allt nedan med följande inköpsdatum samt info:
1.ASUS ROG Strix B550-I GAMING:13/01/2021.Fint skick&Komplett
2.Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL 16 Beast:30/11/2024.Nyskick
3.5800x3d:Okänd.Inga konstigheter
4.Sf750:13/01/21. Följer med lite cablemod Kablar då dem andra har försvunnit i flytt.Se bild
5.Thermalright AXP120-X67 - Black ARGB:25/07/23. Fint skick. Komplett
6.Corsair Sleevade Kablar Type 4 Gen 4 Startkit -Svart:31/08/23. Kabelkammarna är demonterade. Återkommer om dem finns kvar.
7.DeepCool AN400 BK Low Profile:19/12/24.Fint skick.Komplett
8.XTIA Xproto case: okänd. Fint skick. Följer med handtag och antenner. För mer info skicka pm.
9.7900xt: Fint skick.Perfekt längd när man har byggt i mini-itx format.
Blåser rent allt och ser till att allt är putsat inför försäljning.
Bud gäller på allt. Så var tydlig när du budar och ange vilket nummer du lägger bud på. Skambud och livsfunderingar undanbedes. Har ni frågor, vilket jag förstår,så ta det i pm så lämnar vi tråden öppen för bud.
Tack på förhand!
Mvh