Snabbkoll: Äger du en gamingstol?

Permalänk
Medlem

Har en Secretlab Omega och är mycket nöjd med den!

Haft Kinnarps-stolar i jobbsammanhang och har aldrig riktigt gillat dem. Uppenbarligen är de ju uppskattade av många men de är uppenbarligen inte "min smak".

Permalänk
Medlem

Köpte en Secretlab TITAN 2020 Dark Knight för 5år sen. Fortfarande otroligt nöjd med den. Som ny, trots att jag har den i mitt hemmakontor och använder den nästan dagligen.

Permalänk
Medlem

Köpte en arozzi under rea och jag fick vad jag betalade för. Ena armstödet gick sönder efter 6mån men fick nytt direkt via supporten så kudos till arozzis support. Sen efter 2 år började lädret lossna och till slut efter 5 år kunde stolen inte hålla sig uppe utan var i bottenläge konstant. Köpte en 'riktig' kontorsstol nu senast från dpj och är mkt nöjd. Överlag mer gediget bygge och starkare material på alla beståndsdelar.

Det känns som att om en ska ha en gamingstol är det minst en secret lab som gäller eller dylikt. Alla dessa randommärken i 1500-3000 kr klassen är av för låg kvalité om en tänker att en ska kunna ha stolen i 10+år.

Visa signatur

Asus X470 gaming-f, 5800x, 7900xt, g.skill 32gb 3200 cl 14.

Permalänk
Medlem

Sitter på en Herman-Miller Aeron

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 128 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Stol!?
Jag halvligger i soffan med datorn på armstödet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyllbert:

Lögn.

Ska man gå efter vad folk säger här så är ju även Be-Ge 300 skit, eftersom "The Be-Ge 300 24h surveillance chair originates from our driver’s seats"

Nix, sant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Nix, sant.

Finns mängder med exempel på varför det är lögn, inte minst i tråden. Sluta gör bort dig nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyllbert:

Finns mängder med exempel på varför det är lögn, inte minst i tråden. Sluta gör bort dig nu

Det finns ännu fler exempel på klappkassa ”gamingstolar”.
Att du säger emot mig gör absolut inte att jag att jag gör bort mig, oavsett hur mycket du än känner den känslan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Att du säger emot mig gör absolut inte att jag att jag gör bort mig, oavsett hur mycket du än känner den känslan.

Ja, det finns många kassa gamingstolar, precis som det finns många kassa kontorsstolar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyllbert:

Ja, det finns många kassa gamingstolar, precis som det finns många kassa kontorsstolar.

Du får starta en tråd om kontorsstolar och lyfta fram det.

Permalänk
Medlem

Allt annat än en simpel träpall är bara vulgärt och dekadent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Du får starta en tråd om kontorsstolar och lyfta fram det.

Nej, det får du göra själv.

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Gammal hederlig Ikea-kontorsstol för min del hahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackbob:

Ikea Järvfjället, har haft den i 5 år eller så. Kan sitta, och har suttit, i hela dagar i sträck utan problem, fungerar utmärkt för mig

Skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att köpa mig en "gaming"-stol.
Forma en kontorsstol efter en rallystol är ju rent vansinne

Jag som befinner mig i utlandet ser också detta vansinnet med "Stolar som Racing 🏁 säten". Som att spela på trumpet 🎺 och vara attackdykare 😶😶 Det Vill Säga Rena Vansinnet! 😶😶

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

If you see Rainbows and Unicorns 🦄 in the room, it's changed...You see 'em? 🤣 🤣 Absolutely Vodka. 😊

Permalänk

Jag har min laptop på soffbordet, så jag har soffan som gamingstol.

Permalänk
Medlem

Fröjd är lycka...att sitta. :)

Skrivet av Hyllbert:

Lögn.

Ska man gå efter vad folk säger här så är ju även Be-Ge 300 skit, eftersom "The Be-Ge 300 24h surveillance chair originates from our driver’s seats"

Skrivet av Dem8n:

Nix, sant.

Grabbar hur ligger det...eller ja...hur *sitter* det till med denna saken de facto? Jag har själv funderat på en 24/7 Stol.

MEN om de ljuger (rent objektivt) om huruvida stolarna är hämtade eller inspirerade från bil världen 🌏 då blir denna investering mindre intressant...

Skrivet av Hyllbert:

Skrivet av Dem8n:

Att man känner sig som en Dr., Oskuld, Attack Dykare och Kirurg betyder det inte att jag är eller bär på alla dessa Egenskaper... 😏

Väl Talat.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

If you see Rainbows and Unicorns 🦄 in the room, it's changed...You see 'em? 🤣 🤣 Absolutely Vodka. 😊

Permalänk
Medlem

Nej, och jag avråder folk att köpa en gamingstol om frågan kommer upp, kontorstol är det som gäller!