Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk
Medlem
Skrivet av reaperishere:

Nej snälla inga mer remakes

En remake är inte fel om det inte bara handlar om att klistra på rtx och stöd för nyare upplösningar.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Gaminglaptop. 13700H, 32Gb RAM, RTX 4070, 4Tb SSD.

Permalänk
Medlem

Jag spelar CS (det som är senaste versionen då) i 1 trekvart/45 min per år, alltid älskat och spelat betydligt mer Battlefield: vietnam|1942|del 3|Bad Company 2|2142.

Jag önskar att BF6 blir som CS/counter-strike i den andemeningen att man kan hoppa in snabbt, välja bana & köra med bottar pang ping ett par rundor. Multiplayer kan jag tänka mig spela ifall jag hittar en server med friska vuxna så där blir det inget.

Visa signatur

AMD Radeon RX 6400 - 2k 60 fps - med/high.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sixten64:

Jag spelar CS (det som är senaste versionen då) i 1 trekvart/45 min per år, alltid älskat och spelat betydligt mer Battlefield: vietnam|1942|del 3|Bad Company 2|2142.

Jag önskar att BF6 blir som CS/counter-strike i den andemeningen att man kan hoppa in snabbt, välja bana & köra med bottar pang ping ett par rundor. Multiplayer kan jag tänka mig spela ifall jag hittar en server med friska vuxna så där blir det inget.

I CS (matchmaking som alla kör typ) så går de ju inte att lämna utan att få något straff.

I dagens Battlefield så kan man hoppa in o spela hur länge man vill. 10 minuter eller flera timmar. Du kan även välja bana och köra med dina bottar om du vill det, men vet inte riktigt varför.

Att BF ska bli mer som CS tror jag ingen vill, från båda sidorna av åsikter inom BF

Permalänk
Medlem

"Vad tror du om årets Battlefield-spel?"
Mediokert som bäst. Flopp.

Visa signatur

Arch | 2x1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 6950XT | 64GB@6GHz | 2x4TB SN850x

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ser onekligen bättre ut en 2042. Gillar också

De skulle verkligen få försöka för att göra en sämre titel än 2042.

Har noll förtroende men hoppas på att bli positivt överraskad.

Visa signatur

7800X3D//4090
Kubuntu // W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceKey:

Första kartan avslöjad, typ.

Gibraltar, som även finns med i Battlefield 2142 med en teoretisk konflikt mellan PAC och EU trupper.

<Uppladdad bildlänk>

Oh my, den bilden (näst sista) fick mig att tänka på mormors bordsunderlägg med Gibraltar som "tryck". Totalt ingrott i pannan sen man var barn 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

De skulle verkligen få försöka för att göra en sämre titel än 2042.

Har noll förtroende men hoppas på att bli positivt överraskad.

Enligt EA själva så sålde 2042 ändå 22 miljoner mot Battlefield 1 med en bit över 30 miljoner. Så 2042 är inte så dåligt trots allt som dem alla / många säger / anser. Men smaken är som baken. Många vill ha att nästa Battlefield ska vara en remake, lägg ner bara den tanken för det kommer det inte bli.

Permalänk
Medlem

Kul om man blir positivt överraskad!
Skulle definitivt kunna ge det här spelet en chans nu när man är trött i kropp och själ på kvällarna och bara vill in och aima lite typ, men i något annat spel än Quake och Doom

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)