Lacoste varor på internet?

Permalänk
Medlem

Lacoste varor på internet?

Jao, det är så att min morsa, som nu är i Turkiet, skulle köpa Någrea Lacoste tröjor men det visade sig att det var lika dyrt där som här, lite konstigt då allt i Turkiet, för det mesta :P, är billigt! Så nu till frågan: Var kanman köpa Lacoste tröjor i internet, helst svenskt. Eller Lacoste skor (Håller på ett fotbollslag som har en krokodil som deras märke, maskot).

DANKE SCHÖN för alla svar 8)

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Finns NK i malmö :D??

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Kolla i lite exklusiva affärer här och där, de borde ha. Annars kan du köpa i Argentina, de har tillstånd att tillverka Lacoste där och priserna är anpassade för den lokala marknaden. I Argentina kostar en klassisk Lacoste tröja ca 350kr.
Men i europa/västvärlden lär du få betala fulla priset, ca 700kr.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

http://www.bbclothing.co.uk/

har en del, dock inte svensk

Visa signatur

När du ser svart & vitt så får du välja fritt!

Permalänk

Om man kollar på Lacostes hemsida så har de ingen affär i Sverige. Men de har i Danmark! Du får väll åka över sundet och köpa en. De borde ha något ställe där de säljer Lacoste i Malmö. Jag bor i en liten håla som Kalmar och här finns två affärer som säljer Lacoste.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Jo, var över sundet i Fotlocker men en classic Lacoste kostade 800dkr ca 1000kr... Inte ska Lacoste kosta så mycket :S? Tänkte köpa ifrån utlandet då från internt kanske billigare.. får leta vidare Tack iaf!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warhammereldar1
Om man kollar på Lacostes hemsida så har de ingen affär i Sverige. Men de har i Danmark! Du får väll åka över sundet och köpa en. De borde ha något ställe där de säljer Lacoste i Malmö. Jag bor i en liten håla som Kalmar och här finns två affärer som säljer Lacoste.

Däremot finns det en hel del återförsäljare av Lacosteprodukter i Sverige, ex. de flesta golfbutiker.

Permalänk
Avstängd

Jag säger bara en sak , GOLFBUTIKER

Visa signatur

Gör aldrig samma misstag två gånger såvida det inte lönar sig

Permalänk

En klassisk Lacoste tröja kostar ca 700kr. Det är svårt att få den billigare än det i Europa. Men ge inte mer än 800kr, det är överpris.

Visa signatur

Macbook

Permalänk

va? pappa gav kanske en 100 kr för sin lacoste tröja när han var i turkiet, han var t.o.m så snäll att han köpte en åt mig, men inga polos köpte han det var lite snålt

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

100kr?! Se efter så att det inte är en piratkopia!

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warhammereldar1
100kr?! Se efter så att det inte är en piratkopia!

Det är så gott som garanterat. Och det brukar synas när det är kopior.