Permalänk
Avstängd

Silent Hill 4.

Testade detta idag.. grymt kul.. Har kommit rätt långt också..

Någon mer som spelar?

spelar xbox versionen

Permalänk
Medlem

Importerat gissar jag? Eftersom spelet inte är släppt i Europa än.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på att bli ihjälskrämd av PC versionen.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Importerat gissar jag? Eftersom spelet inte är släppt i Europa än.

nej, lånat av tv-spelshuset i hbg. min kusin som har affären..

Permalänk

ja,man får väl hoppas att 4:an ens är värd att installera på datorn...silent hill 3 sög,mycket med tanke på den nästan helt omöjliga styrningen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Köpte det till PS2 vid releasen.
Tycker inte om det särskilt mycket, ganska segt och inte alls skrämmande.
Föredrar då trean mer.

Rawis: Sålänge du ej är väldigt känslig så blir du nog besviken.

Men, men.
Det handlar ju också om vad varje individ inte gillar, jag kan t.ex. ej sova med ljuset släckt efter att ha sett sjätte sinnet och jag är ändå 18 år.
Detta pågrund av att döda folk som bara stirrar på en är min svagaste punkt.

Permalänk
Medlem

Kommer den komma till PC? 3an kom ju efter ett tag.. Isf när?

Permalänk
Medlem

24 september i europa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infin1ty
Rawis: Sålänge du ej är väldigt känslig så blir du nog besviken.

Hm, nej, är inte speciellt känslig, men jag tyckte att 3:an var riktigt obehagligt.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Är det någon Idé att skaffa Silent Hill 4 eller är alla andra i serien Sammanbunda? Spelade 3:an lite, men slutade pga den helt sjuka grejen att börja i ett Nöjesfält med Mutanter och den jävla styrnigen som inte gick att använda.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Måste fråga, jag är ute i skogen och har precis fått spaden av den här konstiga snubben. Vad ska jag göra sen då? Helt förrvirrad...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lintan
Måste fråga, jag är ute i skogen och har precis fått spaden av den här konstiga snubben. Vad ska jag göra sen då? Helt förrvirrad...

Har du hittat rötterna som ser ut som händer som kommer upp ur marken? Gå dit och gräv.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Har du hittat rötterna som ser ut som händer som kommer upp ur marken? Gå dit och gräv.

Nu har jag hittat det... Tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ja,man får väl hoppas att 4:an ens är värd att installera på datorn...silent hill 3 sög,mycket med tanke på den nästan helt omöjliga styrningen.

Silent Hill 3 var ett riktigt bra spel, tyckte jag. Styrningen var knepig, helt klart, men man blev van vid det efter 20 minuter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Är det någon Idé att skaffa Silent Hill 4 eller är alla andra i serien Sammanbunda? Spelade 3:an lite, men slutade pga den helt sjuka grejen att börja i ett Nöjesfält med Mutanter och den jävla styrnigen som inte gick att använda.

Hade du spelat mer än 2 minuter, hade du insett att den "scenen" på nöjesfältet är fullt logisk.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.

Hade du spelat mer än 2 minuter, hade du insett att den "scenen" på nöjesfältet är fullt logisk.

Det är den säkert, men iom att det började så snabbt och jag inte hade lirat något utav de andra spelen i serien så verkade det som en direkt uppföljare. Varav jag slutade för att inte spoila ifall jag eventuellt skulle dra igenom serien.

Men jag ställer frågan igen. Är det någon som vet ifall 4:an har något med de andra i serien att göra eller om det är helt fristående.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det är den säkert, men iom att det började så snabbt och jag inte hade lirat något utav de andra spelen i serien så verkade det som en direkt uppföljare. Varav jag slutade för att inte spoila ifall jag eventuellt skulle dra igenom serien.

Men jag ställer frågan igen. Är det någon som vet ifall 4:an har något med de andra i serien att göra eller om det är helt fristående.

Nu är jag ingen expert så någon annan kanske borde svara istället men jag har lirat 2:an och lite av 3:an och det är ingen större koppling. Alla utspelar sig i Silent Hill men mer än så hör de inte ihop vad jag märkt iaf.

Blev lite sugen att rota fram 3:an igen. Problemet är att jag knappt klarar av att lira spelet så scary det är på sina ställen.

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy

Men jag ställer frågan igen. Är det någon som vet ifall 4:an har något med de andra i serien att göra eller om det är helt fristående.

har spelat alla spelen och 4:an har inte nåt att göra med dom andra spelen.
fsat jag tycker både 2:an och 3:an är mycket bättre än 4:an...

Visa signatur

//Dasslocket