Guild Wars release datum

Permalänk
Medlem

Guild Wars release datum

ArenaNet har nu gått ut med officiellt release datum. den 28 april. Det blir även beta event weekend i mars och april men endast för de som föhandsbokat.

Förresten har jag lagt ut www.guildwars.se nu

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Ojdå!
Gud vad härligt!

Satt och surfade på guildwars sidor tidigare idag för att leta efter ett datum, men fann inget.

Permalänk
Medlem

Nej det kom ikväll.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Obviously.

Mysig sida du snickrat ihop, skönt med en på svenska. Den första?

Permalänk
Medlem

Ja, jag tror det för jag satt och väntade på en svensk fansite men det kom ingen. Eftersom jag hade en Guild sida på engelska så beslöt jag mig för att göra om den och samtidigt göra en svensk version av den.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Uuuursch vad länge man måste vänta

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

ja, jag hoppades på mars men var lite rädd för att det inte skulle bli förrän i sommar så april är bra ändå.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Jag och kompisen gick i förhoppningar om att det skulle dra igång direkt efter denna månads BWE!

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Usch ja.. jag vill spela NU! var skitballt då alla fick prova på :D. men trefvlig sida :up:.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

fyra dagar kan ni väl allt vänta? det är ju BWE nu på fredag :D!

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Fy fan!
Det är inte sant, hur länge ska man behöva vänta på vad som "kan" bli årets spel....

Permalänk
Medlem

Snyggt:) Tror ni att det kommer funka bra på en 1.9ghz 256ddr Ati mobility?:) Sugen på de där men har bara en laptop för jag har inte platts med en vanlig burk:P

Permalänk
Medlem

Skönt med ett gratis "Mmorpg" eller vad var det dom kallade det nu igen?:D

Xcriz tack för siten, väldans fin må jag säga!

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Snyggt:) Tror ni att det kommer funka bra på en 1.9ghz 256ddr Ati mobility?:) Sugen på de där men har bara en laptop för jag har inte platts med en vanlig burk:P

Beror lite på vilket mobility kort det är du har. Men det ska inte vara några problem. Jag vet folk som spelar med 800mhz P3 och geforce 2 64 Mb. De kan så klart inte köra grafik effekter på max men spelet flyter på utan problem. Tycker du ska prova ladda hem klienten och provköra spelet nu i helgen. Du behöver en nyckel men förhoppningsvis går det att fixa.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Avstängd

måste man ha en cd-key för att spela på betan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lavskägg
måste man ha en cd-key för att spela på betan?

Japp, och den får man om man köper ett förbokningspaket, av en vän som har ett förbokningspaket och en friend key eller så vinner man den från en fansite

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk

Ingen som har en key över till BWE? Vore skoj att få testa.