Permalänk
Medlem

DVD filer

Hej,
jag har gjort om några filmer jag gjort till divx och sedan gjort om dom till dvd format (med VSO divx to dvd). Problemet är att många av VTS_01_0.BUP och VTS_01_0.IFO inte vill fungera, finns det något program som kan göra nya sådana utan att konvertera igen?

Alltså, känner ni till något program som kan göra nya dvd filer, så jag slipper konvertera i flera timmar.

Permalänk
Medlem

att konvertera AVI till VOB tar sin lilla tid, för att öka hastigheten behövs mer CPU. Nero fixar att konvertera och det blir riktigt bra. Lycka Till!

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Medlem

På vilket sätt fungerar inte IFO-filerna?. BUP-filerna är bara en backup av IFO(BackUP)

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Medlem

Jag har konverterat i olika omgångar. Då blir det fel i namngivningen, och jag vet inte om vissa av IFO filerna har skrivits över. Förmodligen fungerar dom, men jag vet inte vilka filer som hör till rätt VOB-fil.

anibe:
När jag innan konverterade med nero så blev det ofta fel med att skivan var för liten efter konverteringen. Därför använder jag ett program som inte lägger de konverterade filerna i windows växlingsfil.