Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-L
Var länge sedan jag var inne och kommer nog aldrig återvända till LoD så jag ger bort mina acc:

Acc: kMx2 Lösen: kmkmkm2
Acc: kMx3 Lösen: kmkmkm3
Acc: kMx4 Lösen: kmkmkm4
Acc: kMx5 Lösen: kmkmkm5

Vet inte om gubbar eller alla acc. fortfarande finns, har ni lite tur ligger där lite 80+ sorcar med full tal + en hel del annat.

crap! Det var bara hardcore-characters .. jag har ställt tillbaks lösenorden till ursprungliga.. Fina chars förresten

Permalänk
Medlem

hittade ett rätt schysst armborst jag ska ge till min amazon

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-L
Var länge sedan jag var inne och kommer nog aldrig återvända till LoD så jag ger bort mina acc:

Acc: kMx2 Lösen: kmkmkm2
Acc: kMx3 Lösen: kmkmkm3
Acc: kMx4 Lösen: kmkmkm4
Acc: kMx5 Lösen: kmkmkm5

Vet inte om gubbar eller alla acc. fortfarande finns, har ni lite tur ligger där lite 80+ sorcar med full tal + en hel del annat.

Jag tar gärna emot dina hardcore items med lösenorden stämde inte

Permalänk
Medlem

Den är ju inte riktigt het Den var mycket bättre i 1.09 då guide arrow studsade tillbaka med piercing attack.
Om du vill veta värdet på den så är det inte mycket.

EDIT:
Banyan någon annan var troligen före.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Hehe kolla vad jag hitta då

Permalänk
Medlem

Ingen som kör med Javazoner?

Så heta ju

Om ni är nonladder så behöver ni bara säga till om ni vill duella mig lite grann.

Permalänk
Medlem

Så du spelar fortfarande badboll

Hört något om att laddern ska starta om? Börjar lira direkt

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix

Hört något om att laddern ska starta om? Börjar lira direkt

tror inte att laddern kommer starta om fler gånger. blizzaard bryr ju sig intge om d2 längre så att säga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Banyan
Jag tar gärna emot dina hardcore items med lösenorden stämde inte

Ta det med DasCunt han som var där sist tror jag eller någon annan som tagit dom redan kanske?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Någon som vet när ladder säsong 3 kommer?
Längtar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frofrik
Någon som vet när ladder säsong 3 kommer?
Längtar...

som jag skrev lite längre upp kommer den mest troligt aldrig starta eftersom blizzared inte bryr sig om diablo 2 längre.

Permalänk

Varför skulle de inte starta om laddern? De förlorar inget på att göra det.

Permalänk
Medlem

Haha, fick för mig att logga in och kolla om mina gubbar hade gått ut, vilket de borde ha gjort. Det stod Expires today på alla mina +90 clvl-gubbar. Hähä

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamelbarn
Varför skulle de inte starta om laddern? De förlorar inget på att göra det.

Snarare vinner den en jävla massa på det. Fan vad nypopulärt spelet blev efter förra restarten, kändes det som.

Permalänk
Medlem

Det vore ju riktigt nice med en ladder-reset. Själv är jag dock tveksam till att det kommer ske tyvärr.. men man kan ju alltid hoppas.
Borde ju inte vara så mycket jobb från blizzards sida eftersom de redan har gjort det en gång..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Fan det hända ngt fantastiskt idag.
Blev boostad av en kompis i normal.
Och när vi döda diablo gissa vad jag hitta. Jo en Soj!
Trodde det var helt omöjligt å hitta en soj i normal, men tydligen inte.

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ptte
Fan det hända ngt fantastiskt idag.
Blev boostad av en kompis i normal.
Och när vi döda diablo gissa vad jag hitta. Jo en Soj!
Trodde det var helt omöjligt å hitta en soj i normal, men tydligen inte.

Grattis, inte direkt vanligt att hitta soj! Jag har då aldrig stött på en under alla år jag spelat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Grattis, inte direkt vanligt att hitta soj! Jag har då aldrig stött på en under alla år jag spelat.

Då är jag bättre, har hittat en...=)... var lite lustigt när jag hitta stormshield första gången med. Varken jag eller min polare hade hittat en sån nånsin (på 2.5 år), så hittade vi varsin inom loppet av 5 timmar

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Det som var extra kul var att min kompis sket i att ta upp den, han tänkte väl att alla ringar i norm suger men...

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem
Citat:

När jag spelade D2 hade jag typ halva inventoryt fullt med sojs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tissot
När jag spelade D2 hade jag typ halva inventoryt fullt med sojs

var ju sjukt svårt att få tag på dupade sojs innan:D

Permalänk
Medlem

har en liten fråga: någon som vet nån sak som har hög mana-steal till en barbar? är i behov av detta då jag inriktar mig på whirlwind

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
har en liten fråga: någon som vet nån sak som har hög mana-steal till en barbar? är i behov av detta då jag inriktar mig på whirlwind

Tal Rashas hjälm? 10% life/mana leech.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
var ju sjukt svårt att få tag på dupade sojs innan:D

Har blizzard rensat upp bland alla dupers och fusk?

Permalänk
Medlem

de första två unika ringarna jag fick va 2 sojs i nightmare som jag fick på en period av 2 dagar hur jäkla mycket flyt som helst
sen dess har jag inte hittat en enda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schluug
Haha, fick för mig att logga in och kolla om mina gubbar hade gått ut, vilket de borde ha gjort. Det stod Expires today på alla mina +90 clvl-gubbar. Hähä

Hehe, jag har gjort något liknande, fast det var några dagar kvar. Fan vad förbannad jag hade blivit om mina chars hade gått ut. När jag drog till Staterna gav jag iofs bort alla mina grejer till mophex här på forumet, som i sin tur lät några characters gå ut. :mad::p

Citat:

Jag har faktiskt lyckats hitta en, i Act 1 Hell, Stony Field har jag för mig. Från ett normalt monster också. Den passade min Hammerdins finger perfekt.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Hehe, jag har gjort något liknande, fast det var några dagar kvar. Fan vad förbannad jag hade blivit om mina chars hade gått ut. När jag drog till Staterna gav jag iofs bort alla mina grejer till mophex här på forumet, som i sin tur lät några characters gå ut. :mad::p

Hehe, sånt som händer. Fast nu har jag börjat lira igen, så jag är glad att i alla fall en av mina fem karaktärer fanns kvar (för övrigt den som hade det bästa, förutom zakarumskölden).

Permalänk
Medlem

Undrar om det är möjligt att få (en dålig?) CoH för en Stone med 1960 def, i nonladder?

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mophex
Hehe, sånt som händer. Fast nu har jag börjat lira igen, så jag är glad att i alla fall en av mina fem karaktärer fanns kvar (för övrigt den som hade det bästa, förutom zakarumskölden).

Äh, mycket av det som jag gav dig går att fixa ganska lätt igen.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Äh, mycket av det som jag gav dig går att fixa ganska lätt igen.

Mm, men det är ändå lite smådrygt. Mycket bekvämare att redan ha det
När ska du börja lira igen då?