Permalänk
Medlem

Expansys.se

Tänkte köpa en grej därifrån och tänkte höra om någon vet om det är en seriös butik?

Permalänk
Medlem

Skulle tro det, dom har hemsidor över hela världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Skulle tro det, dom har hemsidor över hela världen.

Mjo, det verkar ju ganska seriöst.

Bra att dom skickar med DHL också, man försöker ju slippa posten i största möjliga mån.

Permalänk
Medlem

Hej
Tänkte också köpa en grej därifrån, och vill nu höra från andra om det är ett seriöst företag.
Skriv ni som har handlat därifrån.
Mvh
Olasam

Permalänk
Medlem

Det är ett SYNNERLIGEN seriöst företag. Jag köpte en Canary Wireless HS 10 därifrån (förmodligen den bästa Hotspot Finder som finns) för ett par veckor sedan och två dagar efter beställningen så stod det en kille från DHL på mitt jobb och ville ha påskrift - och då hade ändå paketet skickats från Manchester, UK...

Visa signatur

Dell Inspiron 6400, Intel T2300 Dual Core (Yonah)@1.66 GHz, IBM 945GM grafik (spelar aldrig), 1024 MB DDR2, 80 GB HD,Vista Ultimate, Dell inbyggd Bluetooth

Permalänk
Medlem

Leverans är kvick när varan väl är i lager. Jag har inte haft med kundsupport att göra men har handlat flera gånger från expansys och aldrig varit missnöjd.

Permalänk
Medlem

Men hur blir det med garranti? Pixmanias e ju inget att jubla över (var ett inslag på Plus om detta dessutom).

Med tanke på att de följer ju inte de svenska konsumentlagarna