Permalänk
Medlem

frågor om acer laptops

Hejsan alla glada.

Nu är det så att jag har länge gått och suktat på en ny laptop. Personligen har jag alltid tyckt att Fujitsu Simens laptops är bland det bästa som finns men just nu så lutar det mot en acer så här kommer några frågor

A) Hur bra är egentligen kvaliten på Acers laptops?

B) Om någon har haft en Fujitsu Simens laptop och har bytt till Acer är den bättre? sämre? lika bra?

C) Är acers kundservice någon vidare?

Och sen till den sista frågan, vilken Acer laptop kan ni rekomendera för multimedia syfte och spel syfte?

Tack på förhand

Visa signatur

Asus A7J
Intel Yonah Dual Core T2300 1.66GhZ,
1GB Ram, 100gb HDD 5400RPM, 17" Glare WXGA+, ATI X1600 256mb.

Permalänk
Medlem

A) Den är ok. varken riktigt bra eller riktigt dålig... jag har en Aspire 5021WLMI och jag tycker dHP så är min Acer mycket mer "instabilt" (i brist på bättre ord) bygd...

Visa signatur

Emmy Rossum Is The Goddess Of Music

Permalänk
Medlem

okej tack så mycket

Visa signatur

Asus A7J
Intel Yonah Dual Core T2300 1.66GhZ,
1GB Ram, 100gb HDD 5400RPM, 17" Glare WXGA+, ATI X1600 256mb.

Permalänk
Medlem

Jag tycker kvaliteten på min Acer är ganska dålig. Tycker den är sämmre än både de HP, Zepto och JME burkar jag klämmt på. Blir nog inte fler Acer för min del.

Permalänk

Jag ska inte klanka ner på Acer har själv inte ägt någon egen men min polares gick sönder första gången efter tre dagar och vet fler som har haft problem med sina. Men priser är trevligare på de, så man får väl vad man betlara för

Visa signatur

Laptop: | HP DV9072, tackade nej till en NW 9440 ey612 och tog DV9072 istället
Mobil: Nokia E61

Permalänk
Medlem

Jag har inte mycke till övers för Fujitsu Simens, har aldrig haft nån själv men polarn har en, krånglar hela tiden, blev så satans varm, väsnades och USB-portarna satt felvända så allt man satte i var tvunget att sitta uppochner. DVD spelaren sluta fungera också, kan bara läsa CD-rom nu men bara bränna DVD???!!!Weird. Vet inte vilken modell det e men den har väl ca 1,5 år på nacken. ingen jättebillig pryl heller, 11-12 000 betala han för den