Permalänk

WoW nere ?

e wow nere för er oxå ? .. när ja kommer inte så får välja english sen normal real .. men sen kommer det inte fram nåra realms ja kan välja .. måste in på scardale där ja har min gubbe VA SKA JA GÖRA

Visa signatur

6800gt 3400+amd 64 1024 corsair 80+160gig

Permalänk
Medlem

Servrarna är nere varje onsdag fram till 11.00-12.00

Visa signatur
Permalänk

haha VARFÖR

ja e ny på wow så någon som vet var ja kan skaffa ny Interface ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Maintenance

Permalänk

Maintenance ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Underhåll av servrarna.
Edit: Som svar på din andra fråga kan du ta en titt här http://www.curse-gaming.com/mod.php Är en ganska populär sida.

Permalänk
Medlem

Det är underhåll av servrarna klockan 03.00 till ca 11.00 varje onsdag.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

okej då vet ja så ja slipper få PANIK tack för länken

http://www.curse-gaming.com/mod.php?sectid=9

vikken bör ja ta ?

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unskilleD

vikken bör ja ta ?

Ta det lungt och läs vad det står, titta gärna på bilder och kommentarer när du hittar något intressant.

Själv kör jag utan UImods eftersom jag tycker det ser så äckligt ut med dom flesta andra, så jag klickar bara i alla actionbars å sen kör på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unskilleD

vikken bör ja ta ?

Vad är det du är ute efter?

Kan rekommendera CTmod för förflyttning av skillbars, Nymbia's Perl Unitframes för lite smidigare Party-rutor och ScrollingCombatText för att lättare se vad som pågår under strider, fler mods upptäcker du nog under spelets gång av andra spelare. Finns också mods för varje klass för att underlätta vissa klassfunktioner för dem, t.ex ShardTracker för Warlocks, FrowningCircle för shamaner, SmartPet för Hunters m.fl.

Det jag kan rekommendera att göra är att ta så att sidan visar mods med många bra röster (stjärnorna), alternativt bara kolla in de med flest nerladdningar. Du kan också tanka hem nån kompilation av mods men vet dock inte vad de populäraste heter

Visa signatur

.

Permalänk

okej tack tack .. nee ja vet faktiskt inte va ja e ute efter typ navigater på kartan lr ngt sånt sa en till mej att skaffa:p

Visa signatur

Permalänk

Gör det lätt för dig: Skaffa cosmos - en samling med olika addons. Ganska gött och ha i början, när du lär dig mer om spelet kan du börja handplocka addons istället.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Det är underhåll av servrarna klockan 03.00 till ca 11.00 varje onsdag.

Normalt är det bara från 05.00 till 11.00, Bara om det är patch dom har 2 timmars extra.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Här kan man se om en server är nere.. http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurka2k
Normalt är det bara från 05.00 till 11.00, Bara om det är patch dom har 2 timmars extra.

Visste jag inte men iofs så brukar inte jag vara uppe och spela klockan 3-5 på vardagar när jag ska till skolan

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Någon som vet när Bloodfeather kommer upp?

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMricoT
Någon som vet när Bloodfeather kommer upp?

Kl. 19.00.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Vashj kommer vara nere ett tag till vet jag iaf.
Servern hade stora laggproblem så dom fixar den nu.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Sötast

Får jag fråga var ni får all er vackra information ifrån?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Får jag fråga var ni får all er vackra information ifrån?

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Läs wow forumet för fan innan ni postar här. Så onödigt när de har ett forum för sitt spel att ta massa plats här med frågor som endast deras representanter har svar på, alla svar du får här är folk som läst där. Så kolla där i stället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Nymbia's Perl Unitframes

Provade den där då den såg intressant ut, men player-rutan ligger delvis utanför skärmen och target-popupsen hamnar ovanpå playerrutan?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Provade den där då den såg intressant ut, men player-rutan ligger delvis utanför skärmen och target-popupsen hamnar ovanpå playerrutan?

Gör som jag (och resten som använder dom), flytta på dom....

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Gör som jag (och resten som använder dom), flytta på dom....

Gick inte att flytta på dem, fanns nåt som hette Perl Classic Unitframes som funkade bättre dock.

Permalänk
Medlem

Jag är lite sur nu... min server är nere (The Venture Co.) och jag slipper inte in på nån annan server heller för att spela på min alt!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Gick inte att flytta på dem, fanns nåt som hette Perl Classic Unitframes som funkade bättre dock.

/perl unlock ska vara det magiska ordet.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag är lite sur nu... min server är nere (The Venture Co.) och jag slipper inte in på nån annan server heller för att spela på min alt!

Den var uppe när du postade detta inlägget

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Den var uppe när du postade detta inlägget

Den är inte uppe nu iaf... jag slipper inte in. Har försökt i 3 timmar nu...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum