Finns det inget nytt coolt off-road spel?

Permalänk
Medlem

Finns det inget nytt coolt off-road spel?

Haloj!

Var på Jeep träff herrom veckan och kom otänka på när man satt och körde Screamer 4x4 dagarna i ända.

Och tanken slog mig att det var ju typ 1998 det kom så det borde ju finnas as coola "spruta lera" spel nu. Men icke sa Nicke, Inte vad jag har hittat i alla fall.

Screamer var ju kul, men så hårt och kantigt landskap, Vill ha mer ricktiga lerhål. Där man kan sätta sig fast och får kämpa lite för att komma loss:D
Och lite bättre grafik också då:P

MVH/Durka

Permalänk
Inaktiv

Testa flatout

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

cabelas offroad challenge???

Permalänk
Medlem

Ne är inte nått sånt jag vill ha... är så hårda landskap dammar lite bara på sin höjd.

Det ska va mer en stor skog man kan köra i, ricktiga surhål med lera och stenar och massa sånt. Och träsk och sumpmarker där man kan köra fast.

Nått sånt vore ju as häftigt om det skulle finnas:D

Och där man kunde bygga bilar själv. Antigen köpa nya grejer eller gå till skroten och leta diffhus och motorer och sånt. Och man kunde renovera grejerna. Typ att man kan varva sönder topplockspackningen och sånt.

Ingen risk att nått sånt spel finns *än* men det vore kul:D

MVH/Durka

Permalänk
Medlem

Flatout 2 är så galet jävla bra!

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Men köra fast gör man ju inte gardis
Dåligt med såna spel faktiskt, vet nog nästan inte om nåt.
Men Flatout är kul som fan ändå

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Rekommendera, eller tala inte ens, om något spel som inte passar hans kriterier.

"Hej jag söker fisk"
"testa kyckling, smakar som fisk!"

Jag är halvfull och trött, men det är då fan illa kvalitet på folks poster. Mitt inlägg gör det desto värre inte bättre.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Rekommendera, eller tala inte ens, om något spel som inte passar hans kriterier.

"Hej jag söker fisk"
"testa kyckling, smakar som fisk!"

Jag är halvfull och trött, men det är då fan illa kvalitet på folks poster. Mitt inlägg gör det desto värre inte bättre.

Hehe jag håller faktiskt med dig, har själv irriterat mig på detta ett par gånger

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Jag har oxå irriterat på samma fenomen ett par ggr som ni två (Feltherr och NAD).

Tillbax till huvudämnet:
Vad jag vet så har det inte kommmit några spel som passar dina kriterier, dvs de där riktigt OFFROAD spelen där man kan fastna, inom de senaste åren(2000-2006).

Själv försöker jag skaffa screamer 4x4 när jag kommer ihåg denna sköna känsla med offroad körningen

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]