Warlock level talents [wow]

Permalänk
Medlem

Warlock level talents [wow]

Hej nu är jag här igen och jag ska börja sätta ut mina talents till warlocken! Kan inte ni vara jätta schyssta och sätta några talents på http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warlock/talents.h... och sedan lägga in dom här!

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem

Talents till vad, PvP eller PvE? Eller båda?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Talents till vad, PvP eller PvE? Eller båda?

Förmodligen grinda/levla?

kör på demonlogy, felguarden är skön och grinda med, och sparar mycket mana.
om man jämför med destruction där manan tar för fort....
affliction är bara tråkigt

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warlock/talents.h...
min nuvarande specc

Permalänk
Medlem

Trådtiteln antyder att du ska ha talents för att levla, se då denna post jag gjorde i ämnet för ett tag sedan: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=696... (läs även posterna före och efter då dom innehåller en del bra information om ämnet)

Det skrevs dock innan TBC, inte mycket har ändrats men vid level 50 skulle jag iaf. bytt till Demonology för att få Felguard men det är en bra bit till level 50 och innan dess är affliction definitivt bättre.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

för att levla är affliction bra, eftersom det är mana-effektivt.. lite downtime

Demonology kan vara trevligt, men det är på högre levels.

jag drog ihop en talentbuild här lite fort, visserligen bara till lvl60.. men då har du nog kunskap nog till att själv veta vad som passar dig bäst.
http://www.wowhead.com/?talent=Ii0rwRfzqtboZxx

vad du gör med den där builden är att du skickar iväg voidwalkern, och när den gör första taunten så slänger du ut alla DoTs, lifetappar en gång så du får hp från siphon life, och sen shadowbolt-spammar du tills moben går på dig. då lifedrainar du bara han till döds. samt att du slänger iväg shadowbolts när nightfall slår in.

på det viset så kan du hålla igång rätt bra

krill3 : demo-locks är bara ez-mode, riktiga män kör affliction

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

*suck*

Gissa vad!

Det finns warlocks i fler spel än wow... kass tråd titel!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
*suck*

Gissa vad!

Det finns warlocks i fler spel än wow... kass tråd titel!

Varför bumpa upp en tråd där alla redan har svarat och har förstått vad han frågade om?

Permalänk
Medlem

Ont:
Håller med Twiggz, affliction är riktigt soft att ha när man ska levla.

OfT:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
*suck*

Gissa vad!

Det finns warlocks i fler spel än wow... kass tråd titel!

Nog för att du har rätt, men killen länkar själv i första inlägget till http://www.worldofwarcraft.com/info...ck/talents.html
Så en vild chansning är ju att det är till World of warcraft han ska ha talents...
Så det är snarare kass lästförståelse från din sida tycker jag.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Varför bumpa upp en tråd där alla redan har svarat och har förstått vad han frågade om?

Du tror jag orkade läsa och kolla om han fått svar på frågan när jag inte själv spelar wow?

Om någon påpekar att han gjort en kass titel så kanske han (trådskaparen) tänker lite längre nästa gång.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Ont:
Håller med Twiggz, affliction är riktigt soft att ha när man ska levla.

OfT:

Nog för att du har rätt, men killen länkar själv i första inlägget till http://www.worldofwarcraft.com/info...ck/talents.html
Så en vild chansning är ju att det är till World of warcraft han ska ha talents...
Så det är snarare kass lästförståelse från din sida tycker jag.

Om han skrivit t.ex. WoW: warlock (plus vad det nu var frågan om) hade jag aldirg klickat på tråden och börjat läsa eftersom det inte intresserar mig.

Eftersom det ligger under allmänt "Multiplayer" så kan man ju tänka lite på frågan innan man ställer den, eller ställa den på ett sånt sätt han gjorde i ett WoW forum...

Skulle jag fått samma svar (som mitt) av någon om jag skriv en titel som löd typ "Vilka kulor ska jag använda?"

Sen i tråden skriver jag "Vilka kulor ska jag använa till att skjuta terrorister med skyddsväst i Rainbow Six Vegas?"

Men men, detta är ju bara min åsikt, folk kanske vill klicka runt massa i onödan

EDIT: Om jag vore han skulle jag ställt frågan i WoW tråden...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Massor med onödigt jevla jidder

Du kunde bara ha rapporterat inlägget så hade nog en moderator tagit hand om det o gett honom tips... sluta lek moderator snälla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Du kunde bara ha rapporterat inlägget så hade nog en moderator tagit hand om det o gett honom tips... sluta lek moderator snälla.

Jaaa! Tack, ska göra det på en gång!

Leka moderator? Eftersom ingen moderator reagerade över trådens topic kanske nån borde. Moderatorer finns ju för en orsak... Dock kanske det är som du säger att man måste rapportera folk.

Permalänk
Hedersmedlem

Lek inte låtsas moderatorer.

Ska ni gnälla på trådtitlar så gör det via anmälningsfunktionen, länk finns nere till höger i varje inlägg.

topicen är redigerad dessutom..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||