Den stora tråden om Erepublik [Hjälp Sverige att ta över jorden! (börjar med Norge)]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

Tar fortfarande gärna emot en invite.

*kram*

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

De här spelet ser riktigt najjs ut.. Älskar sånna hära spel.. Sverige ska bli en krigsmakt i de där spelet.

Så tar tacksamt emot en invite timz_ventrilo-fire@hotmail.com

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk

Vill gärna ha en invite !!

hampus [at] idstam [dot] se

Tack på förhand!

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tar också gärna mot en invite.
irregular.terms@gmail.com

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Medlem

kim870707@gmail.com

Invitear andra här på SweC när jag fått invite.

Permalänk
Medlem

kan väl testa jag också,

dj-fire@spray.se

Permalänk
Medlem

Jag fick bara 2 invites att skicka när jag började, inte 5 som Mockasin. Dessutom var servern var rätt seg under en stor del av dagen idag, så jag vet inte om de kommer sluta dela ut invites tills de har fixat lag-problemen.
Kolla era junkbrevlådor om inbjudningarna har hamnat där. Min hade det.
Jag skickade ut mina 2 invites i förrgår, men ingen av de jag skickade till har använt sina invites, så jag antar att de inte fick dem (eller att de har fastnat i spam-filter på vägen) Ska kolla om man kan be admins om "refund" på sina invitations så jag kan skicka nya, för det verkar ju vara många som vill testa. Och vi behöver mycket folk om vi ska kunna försvara oss mot Pakistan

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

Jag läste nånstans att dom flesta från pakistan är ett gäng från ett porrforum som fuskar. Dom skapar flera konton, och invitar sig själv så dom får mer konton/invites. Om man kollar på deras presidents "Latest updates" ser man att han fått en HIMLA massa donations.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Verkar ju kul .. skicka gärna en invite till windoze@hotmail.com

*fått invite* Skickar invites till närmaste under mig i tråden,

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk
Medlem

tar gärna en invite
darforce at hotmail.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren
Jag läste nånstans att dom flesta från pakistan är ett gäng från ett porrforum som fuskar. Dom skapar flera konton, och invitar sig själv så dom får mer konton/invites. Om man kollar på deras presidents "Latest updates" ser man att han fått en HIMLA massa donations.

heh, det är folk från 4chan, och dom flesta är riktiga människor. Dom har gått ihop för att 'vinna spelet'

Men det är lungt, för hälften kommer tröttna efter ett tag, och andra länder kommer hinna få mer medborgare som är seriösa.

Slösa inte pengar på vapen, du behöver inget vapen (som ökar din styrka i en vecka) förens det blir krig, och det kommer inte bli något krig på länge.

Jobba, träna i armen och köp mat i stacks av 3, var politiskt aktiv. Det finns inte mycket att göra än, om ett par veckor/månader kommer saker hända!

Snart kommer ett svenskt forum också..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Slösa inte pengar på vapen, du behöver inget vapen (som ökar din styrka i en vecka) förens det blir krig, och det kommer inte bli något krig på länge.

Jag skulle vilja säga precis tvärt om: köp vapen! Annars kommer hela den svenska vapenindustrin gå i konkurs. Industrier är mycket känsliga nu i början, till exempel företaget som jag jobbar för kommer bli bankrutt inom 2 dagar om ingen börjar köpa deras vapen. Och då kommer alla vi som jobbar där att bli utan lön och måste söka oss till andra arbetsområden. Detta kommer leda till att den dagen vi behöver vapen finns det inga arbetare eller företag som kan tillverka dem.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en invite: pellefan@bredband.net

Visa signatur

Corsair 700D | i5 2500K | EK-KIT H3O Supreme HF 360 | Asus Maximus IV Extreme | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gainward GTX 570 Phantom | Corsair AX 850W | Corsair Force F120 |

Permalänk
Medlem

confused_boy@hotmail.com
Kom igen nu! Har letat efter ett sånt här spel i åratal!

Permalänk
Sötast

Det ända tråkiga hittills är att det ofta tar mellan 5-15 sekunder att visa en sida :/

Edit:
Confusedboy@x invited
pellefan@x invited
darforce@x invited

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite.
certero_89@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Snälla, låt mig inte vänta längre. Måste få testa det här
skicka gärna en invite till victormess@hotmail.com

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gaaah! Låter ju för tufft för att vara sant. Känner mig som en riktig spammare nu men jag känner mig nästan tvingad. Den som ger mig en invite får en lång cyberkram av mig.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

om det är det någon som har möjlighet att skicka så tar jag gärna emot en.

morganstenberg@gmail.com

Permalänk
Medlem

Men shiit:P Ingen som kan invita mej har väntat i ett dygn snart timz_ventrilo-fire@hotmail.com

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

har också väntat ett tag nu, men postar väl igen då, "bort"

edit:_ tog bort mailen, fick invite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
har också väntat ett tag nu, men postar väl igen då, Vkall@msn.com

Jag har inviterat dig nu!

Visa signatur

Corsair 700D | i5 2500K | EK-KIT H3O Supreme HF 360 | Asus Maximus IV Extreme | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gainward GTX 570 Phantom | Corsair AX 850W | Corsair Force F120 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

tar självklart en invite
gibson_lover_69@hotmail.com

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

Snälla ja ber asså invite mej.. timz_ventrilo-fire@hotmail.com

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

Är större efterfrågan på invites än det finns tillgängliga?
Får väl skriva igen jag med då rakblad@home.se

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand