Kul att mitt hyllade galleri blev borttaget

Permalänk
Avstängd

Kul att mitt hyllade galleri blev borttaget

Jag vill ha en förklaring via PM vid sådana slag i ansiktet. Ska jag sitta här och bara acceptera eller? Skulle kunna säga både det ena och andra men jag antar att man är ganska tråkig som person om man blir administratör på en sida som sweclockers

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Medlem

Visst vill man rensa ut oseriösa gallerier, du hade bara lite humor att komma med som spred glädje till de flesta. Tydligen är det mer meningslöst än denna som säger nada etc. http://www.sweclockers.com/album/?id=2590
Edit, tydligen är det borta nu :P.

Permalänk
Inaktiv

Re: Kul att mitt hyllade galleri blev borttaget

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rovah
Jag vill ha en förklaring via PM vid sådana slag i ansiktet. Ska jag sitta här och bara acceptera eller? Skulle kunna säga både det ena och andra men jag antar att man är ganska tråkig som person om man blir administratör på en sida som sweclockers

Fick du nån förklaring?

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Kul att mitt hyllade galleri blev borttaget

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Fick du nån förklaring?

Nej, det är väl inte deras grej.

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Moderator
Testpilot

Suck.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Rovah,

Ursäkta det sena svaret! Moderatorerna rensar ibland bort gallerier utan att meddela skaparen, om det handlar om uppenbara regelbrott eller andra klavertramp. Om du beskriver vad ditt galleri innehöll så kan vi säkert få klarhet i varför det raderades.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Hej Rovah,

Ursäkta det sena svaret! Moderatorerna rensar ibland bort gallerier utan att meddela skaparen, om det handlar om uppenbara regelbrott eller andra klavertramp. Om du beskriver vad ditt galleri innehöll så kan vi säkert få klarhet i varför det raderades.

Hälsningar,
Andreas

Jag kan förklara, det var bilder på diverse "USB-moddar" som man aldrig skulle kunna tänka sig att göra. En stor träklump, en bordsfläkt och , vad var den sista? Ja men iaf så var det ren humor ;).