Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.
Dåliga jobb med bra lön
Visa signatur
Visa signatur
1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!
Visa signatur
Jag hatar att vara förkyld!
Visa signatur
PSN: todddan Adda gärna
Visa signatur
No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."
Visa signatur
Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.
Visa signatur
Är du lycklig nu?
Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com
Visa signatur
Pain is temporary, glory is forever
Visa signatur
WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin
Visa signatur
No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."
Visa signatur
3700+ San Diego@2.7 | BFG 8800 512MB GTS OC| Corsair 2x1024 | Asus A8N-Sli SE | P180 | Antec Neo HE 500W
Visa signatur
<(.__.<)
Visa signatur
Flest prylar när man dör vinner
Visa signatur
No pain, No gain
Visa signatur
Deck me out
Visa signatur
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
Visa signatur
www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."
Visa signatur
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.