Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Robot

Tigger På Laptop.

Ok efter ett tags frånvarande så kan det vara skönt att slänga upp nåt igen, dock enbart en Bild tagen.

En kompis kompis ville ha en bild på tigger på sin laptop så det att damma av airbrushen å försöka göre henner till lags.

Besök albumet: Tigger På Laptop. av GoTaLL

Permalänk
Medlem

Härligt, äntligen ett riktigt album för första gången på länge.

Permalänk
Medlem

tackar man för, det kommer mer så småning om har ett par grejjer som skall kirras till..

Permalänk
Medlem

Sjukt fett lackerat grymt motiv med 10 P

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

Är det svårt att lackera med air brush eller kan en avrage swec:are lära sig det?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

nej har du en artistisk ådra så skall det inte vara nåt större problem.

Permalänk

fyfan det där har du övat på länge va?

Permalänk

hehe fint som vanligt. roligt att du har hittat tillbaka iaf!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nice!! precis vad detta forumet behövde .. Var så oseriöst innan !!!

Way to go

Visa signatur
Permalänk

Grymt snyggt!

Permalänk
Medlem

10p går det ge lägre?

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt bemötande på swec

Permalänk
Medlem

Jai, Västerås stolthet is back
Bra jobbat!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Hey GoTall!
Dig har man inte hört nått från på ett bra tag, eller så är det bara jag som är blind. Snyggt jobbat i vilket fall, jag skulle helt klart vara lycklig om jag hade en laptop med det motivet på

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

SÖÖT!

Visa signatur

Cooler Master HAF 832 | Corsair 650HX | ASUS P7P55D-E PRO | Intel core i5 750@3.71 | Noctua NH-D14 | Corsair XMS3 DDR3 4x2GB | Sapphire hd5870 Vapor-X | Intel X25-M G2 80GB | Nuforce µDAC

Permalänk
Medlem

LoL! Schtek!

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Mycket bra gjort! Finns det någon möjlighet att du lägger upp flera bilder på t.ex. hela datorn?

Permalänk
Medlem

detta var den första burk jag lekt med på ett tag så på denna kommer det inte fler, dock kommer det mer där det blir fler bilder.

Permalänk
Medlem

Okej, jag får väl se fram emot dem då

Permalänk

Va härligt att se ännu ett konstverk av Swecs egen Modd-Erator! =D Vackert gjort

Permalänk
Medlem

Riktigt duktigt

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackidack
Va härligt att se ännu ett konstverk av Swecs egen Modd-Erator! =D Vackert gjort

Permalänk
Medlem

Kul att se ett av dina verk igen gotalll Var verkligen ett tag sedan

Permalänk
Medlem

Jämra snyggt 10p

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

Tigger
Älskade nalle puh när ja va liten

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Inaktiv

Det var verkligen mycket snyggt!
Du måste vara en väldigt populär kompis nu!

Jag är nyfiken på några saker:
* Hur lång tid tar en sådan här sak för dig att göra?
* Med tanke på att du har lackat en laptop som kanske inte bara kommer att stå hemma hos din kompis – hur mycket tål det lackade motivet? Jag antar att du har lagt på flera lager (hård) klarlack, men hur bra fäster det på laptopens plastyta?

Permalänk
Medlem

Motivet blir självklart lite känsligare ännormalt, de vore fel att säga nåt annat, dock Klarlack som sagt i en del lager som får härda riktigt emellan så ska det ändock Ganska mycke till för att det skall bli skada på det, frågan blir ju hur mycke man misshandlar en laptop.

Det fäster helt otroligt bra på laptops om jag ska vara ärlig.

Permalänk

Har inte jag för mig att du var/är Moderator? hmm.. lustigt..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jo jag "var"...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jo jag "var"...

What happend?
Skönt att se ett mästerverk på gallerit igen, väntan har varit lång och skoningslös.
Väntar med spänning på nästkommande.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."