Spel ni får huvudvärk av? (Bokstavligt talat)

Permalänk

Tetris i 3< är garanterad huvudvärk!..
..
..
..

Visa signatur

Huvv´e dumt får kroppen lida

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nioreh83
Var du 7 bast när senaste Harry Potter kom? Hur gammal är du nu då? 9?

Nån av dom senaste... Är 12-13 nu... ^^

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkanfritzon
Nån av dom senaste... Är 12-13 nu... ^^

Lol, då är jag inte yngst här!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
NFSU 2

Haha, varför?

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Bah! Quake 2 hade nog den mest behagliga grafiken jag kan minnas i ett spel. Så där lagom smetiga texturer och mysig belysning Perfekt för ett multiplayer-spel!

ja jag vet men allt repetetiva springande i korridorer var tröttande för ögonen.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkanfritzon
Nån av dom senaste... Är 12-13 nu... ^^

Du vet alltså inte om du är 12 eller 13 år gammal? Intressant...

Permalänk
Medlem

Ni måste hålla med om att ricochet?(stavning) på steam är grymt jobbigt.
jobbiga ljud och det flyger saker överallt, nej ush!

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagas
Fanns något Net Yaroze spel som hängde med en PS1-demo skiva med SuperPlay en gång i tiden med något spel där man åkte en farkost genom en tunnel. farkosten och tunneln blinkade som fan. Grafiken var liknande en virtualizer i winamp eller media player eller nått sånt men gav mig både huvudvärk och illamående. Hade fått epelepsianfall helt klart om man vart eleptiker.

Svårt att förklara mer exakt men kändes som en jävla urflippad acid trip eller nått (inte för jag haft nån sån)

EDIT: Kollade upp Net Yaroze på wiki och kollade några spelen som fanns å kom på att spelet hette Between The Eyes finns tydligen en musikskiva med det namnet i genren Psychedelic rock så var inte helt fel ute när jag kallade det för acid trip.

Ja jävlar. Between the eyes. Har letat efter namn på det spelet i ett par veckor nu. Helt fantastiskt roligt var det. Minns att jag och min syster brukade lira det när jag var ung och prenumenerade på playstationmagasinet. Demo 28 om jag inte missminner mig.

De randiga banorna i kombination med techoslingan var som ett recept för huvudvärk.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

Medal of Honor: Airbourne, troligen rörelseoskärpan som får mig bli yr i huvudet

Visa signatur

|| Q9300 @ 3,2 Ghz 427,5 x 7,5) || Corsair DDR2 XMS 4x1Gb 855Mhz || 2x Asus 8800GTS 512Mb SLI @ 750/1850/1050 || Raptor 150Gb 10k rpm || Seagate 500Gb || Antec TruePower Quattro 1000W || Creative X-Fi XtremeGamer ||Samsung 226BW || Altec Lansing ADA-995 || Logitech G15 || Logitech G5 || QPAD 4mm Large || Dual boot; WinXP 32-bit SP3 & Win7 32-bit ||

Permalänk
Medlem

COD, var första banan när man var på något fartyg, blev seriöst sjösjuk

Permalänk

Unreal 1, blir så jävligt stressad, :S.