Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Permalänk
Medlem

battlefiled 1942: Desertcombat "el alamein" xD

Visa signatur

2 är bättre än 1.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tommy2
Resident Evil 1 till psx. 1h 37 min.
Samt Mega Man 2.
Trodde att jag var okrönt kung på Metroid tills jag hittade en del videor på youtube.

nu när du nämner mega man 2 så måste jag ju få säga det jag körde ut mega man 5 på 6 timmar första gången, mega man 4 körde jag ut på samma tid nästan. 1an är svårast. 2an tog längre tid då jag fastnade på Quicmans bana samt Dr willy sista. mega man 3 tog väl 2 dagar eller nått så mega man fanatiker är va jag va på den tiden i allfall.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

Jag och min broder lirade MOH:AA i flera år, och när folk började fuska ordentligt så ägde vi alla sönder och samman.

Blev ofta så att vi blev kickade pga att alla tyckte vi va för bra.

Det va tider det!

Nu är det ArmA2 för hela slanten

Vi syns på www.suicidesquad.com #1

Ha det

Permalänk
Medlem

tekken 3... spöade sverige 3an gång på gång när jag var kalasfull och han var nykter. 3 pers som turades om att möta mig. slutresultatet var typ 25-3 till mig mot dom ^^

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alienware
PM:a om du vill ta en dogfight..

Haha, det var längesedan man slutade spela dock
Spelade du back in the days? Vad nickade du då i så fall?

Permalänk
Avstängd

Allvarligt talat så var jag RIKTIGT grym på CoD4, jag vann alla matcher jag hade alltid bäst stats när vi körde PCW/Public på public låg jag alltid på stats som 70-10 och sådant nu provade jag MW2 efter ett långt uppehåll med CoD4 så är väl inte jätte grym men på nästan alla publics så leder jag fortfarande dock så är MW2 ett jävla B spel det är inte samma feeling som i CoD4 liksom allt går så snabbt på MW2 bara o springa ut framför ett hörn pang döda några sedan dörr man dirr av två skott poff börja om, börja om, börja om

innan kunde man ju liksom ta 10 pers i en omgång medans nu går att så jävla fort att man tycker det är tråkigt. och på MW2 kan man INTE sitta still man dör alltid en korkad död om man gör så alltid någon i ryggen som sätter på mig

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Björn, jag tar dig på AoE2 tror jag

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Ha jo visst jag leker er båda samtidigt

...inser inte ni båda att jag ägt er SÅ hårt att ni har förlorat innan ni ens har kommit förbi Microsoft games loggan på väg in på spelet

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Säker?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
...inser inte ni båda att jag ägt er SÅ hårt att ni har förlorat innan ni ens har kommit förbi Microsoft games loggan på väg in på spelet

omfg då inser du bara att jag redan vunnit i boot screen lolol

Permalänk
Medlem
Citat:

Nä, jag är bäst i världen på DotA

Nicks?

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk

Realistiskt sett så tror jag faktist att jag är bland världstoppen i spelet "MXvsATV Unleashed"

Permalänk

Som jag minns det blev jag rankad 1:a på StuntMania (2?) på liknande sida som Jesper.nu, dock så kan det bara varigt på hemsidan, men det tror jag inte. Så snälla, ingen får bevisa att jag egentligen är sämst på det.

Väldigt rolig läsning förövrigt, 5/5!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slackr
Nicks?

Jag var ironisk. Jag är bra, men lååååångt ifrån bäst.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Leker runt på de flesta fps pubs, hade en liten karriär i UT3 där jag rankade top 100 (83 som bäst). Tröttnade på att man var tvungen att leta upp klan etc för att få spela seriösa matcher så jag la ner. =(

Nu grindar jag DoD Source med några polare i hopp om att bli bra på en lite mer realistisk shooter.

Önskar jag kunde vara bra på strategispel som RA osv, men det verkar aldrig funka som jag vill...

Good times.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Håkan Bråkan (gammalt julkalenderspel som jag kan utan och innan). Nej men en gammal klasskamrat som bara hade AoE2 som hans enda spel, så det var det enda han spelade typ i 5 år, nu när han är 17 har han ju förstås lite andra spel ^^, men han tar oss alla t.om när vi kör 3 mot en. Sjukt kul att kolla på när han spelar, sär asså

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Rosa Pantern: Resa på egen risk!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeddan
Rosa Pantern: Resa på egen risk!

Word.

Bästa spelet genom tiderna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emil_90
battlefiled 1942: Desertcombat "el alamein" xD

Nej, det var jag...

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk

Rallisport Challenge 1 o 2 har jag varit grymt bra på.
Lirade det mot alla min vänner och sedan mot en som sas skulle vara väldigt bra i min klass i gymnasiet :).

Sen så har jag en polare vars far har varit rankad 3a i världen på Unreal tournament 1an.

Kan säga att polaren inte är så dålig heller

Permalänk

Jag är bäst på tetris i MIN mobil då jag är den enda som spelat på den. hoho

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem

För en tid sen var man iaf klart bättre än alla jag mötte i Soldier of Fortune och Star Trek spelet Elite Force. Var ingen som ville möta mig i de spelen, man blir ju sugen prova igen och se ifall man har kvar färdigheterna.

Permalänk
Medlem

Är riktigt bra på fps och racingspel generelt, är inte direkt grym på något speciellt spel... men jag kommer ihåg när jag körde COD4 första gången, var på ett lan och jag satt brevid 6 pers som sade att de var grymma på det...
Vi körde deathmatch och mina stats i slutet var väl nått i likhet med 40-5 eller nått:P
Men tvivlar på att det skulle gå så bra om jag drog in på nätet o körde...
Är ganska bra på BF2, helst infanteri matcher, brukar vara vid top5 oavsett vad jag kör som... men ibland så ligger man och försöker krypa upp från botten, så det beror på vilket humör man är på:P

Permalänk
Medlem

Quadrapop

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag var ironisk. Jag är bra, men lååååångt ifrån bäst.

Nu blev han osäker så att han fick hitta på en ursäkt

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Njure
Quadrapop

Jag tar dig på quadrapop
Fått 350tusen och dog sen för att jag råkade sätta på spelet när jag snackade med en kompis
Fast det klart min mobiltelefon är sämst i världen och laggar ur så hela spelet går i slow-mo så man har tid att tänka... Däremot är det ganska knepigt att styra eftersom det är en delay på typ 1,2sekunder xD

Permalänk

Soldier of Fortune II Multi-Player Test var jag riktigt bra på.
Men det var några år sedan.
Jag var i alla fall topp 5.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Jag tar dig på quadrapop
Fått 350tusen och dog sen för att jag råkade sätta på spelet när jag snackade med en kompis
Fast det klart min mobiltelefon är sämst i världen och laggar ur så hela spelet går i slow-mo så man har tid att tänka... Däremot är det ganska knepigt att styra eftersom det är en delay på typ 1,2sekunder xD

Jag har fått över 2 miljoner, fast det var något år sedan. Då var jag iallafall bäst i skolan Vänner och bekanta påstår att jag har en talang för spelet.
Självklart gick det ju inte att få 2 miljoner på en gång, det var ett pågående spel som utfördes på ca 2 veckor när jag fick lite tid över

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Njure
Jag har fått över 2 miljoner, fast det var något år sedan. Då var jag iallafall bäst i skolan Vänner och bekanta påstår att jag har en talang för spelet.
Självklart gick det ju inte att få 2 miljoner på en gång, det var ett pågående spel som utfördes på ca 2 veckor när jag fick lite tid över

ZKILLZ!! Nä jag skulle säkert också kunna få 2mille men det är på min mobil med processor på 0,1kHz så det är nog lättare för mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tJev
Leker runt på de flesta fps pubs, hade en liten karriär i UT3 där jag rankade top 100 (83 som bäst). Tröttnade på att man var tvungen att leta upp klan etc för att få spela seriösa matcher så jag la ner. =(

Good times.

Samma sak här, nådde aldrig topp 100 riktigt men, var "duglig", tröttnade på att det krävs klan...
Nick i UT3??

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk

Jag var faktiskt jävligt bra på Codename: Eagle när jag lirade det på nätet via 56k modem. Konstigt nog presterade jag sämre när jag uppgraderade till adsl Hade anpassat mig så mycket till den sega responsen att man hade på känn när och hur mycket man skulle rycka på musen för att slänga iväg ett skott med pansarvagnen för att träffa ett flygplan t ex.. När jag sedan skulle göra samma manöver med 50 ping istället för 200 blev det helt fel.