Permalänk
Medlem

Duktigt bra timing...

Hallå.

Kalla detta en cry-out tråd, eller vad ni vill men jag behöver hjälp (om det nu går).

Som ni såklart vet, så kom Back To Karkland packet idag. Har lirat sedan imorses och det har funkat klockrent. Var ett helvete att hitta servrar fram till runt tolvtiden då det släppte och det fanns fler och fler att välja mellan.
Har käkat nu och när jag kommer tillbaka så kan jag inte fortsätta spela.
Anledningen till detta?

Jo, EA (Som vi alla vet, är heeelt briljanta på att förstöra bra spel) tyckte att det skulle vara en bra idé att uppdatera sina servrar eller liknande. Just idag -.-´

Jag kommer inte in på mitt konto, skriver in lösenord osv men den står bara och rullar. Efter någon minut så står det att det är fel på min nätverksanslutning...vilket ni kanske anar att, det är det inte
Har ändå kollat lite, har uppdaterat nätverkskortet och kollat routern, allt funkar finfint.

Någon som har samma problem?
Tror ni det kan lösa sig om man "går runt" Origin? (På §7 sätt )

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem, bara att följa dem på http://twitter.com/battlefield

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

Satt just och tänkte precis på just detta vilken lyckad planering att lägga det på relesdagen..vid en tid då flest är inne och vill spela.
Men bara för B2K var så bra tänker jag inte vara förbannad på dom....bara lite

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Får nästan känslan att det är inte maintenance dom håller på med. Utan att någonting är trasigt och dom maskerar det lite. Varför skulle dom annars ha underhåll vid denna tid, och att det hållit på i flera timmar nu. Sneaky EA

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Håll er till befintlig tråd.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X