Hur får man kontakt med playstation network support?

Permalänk
Medlem

Hur får man kontakt med playstation network support?

Hej

Jag har ett konto på playstation3 network, men har inte använt mitt konto på dett bra tag. När jag skulle logga in på psn så stog det att jag skulle gå in på sidan, logga in och byta konto information.

Jag gjorde detta och sen skulle jag få ett email av psn men detta email har jag inte fått. Jag har provat logga in men varje gång kommer det en skylt att jag ska få ett mail för vidare hantering av mitt konto.

Detta mail har jag väntat på i 2-3 månader. Jag har kollat efter en plats där jag kan maila psn men det finns ju inte.. då måste jag logga in tror jag.

Kan någon deras support psn. email så att jag kan skicka ett mail till dom och få detta att fungera.

Det är för övrigt jäkligt kasst att dom inte har ett nr eller en synlig email där deras kunder kan nå dom.

Jag vet att man kan göra ett nytt konto men jag har spelat på detta konto riktigt mycket och vill ha kvar alla statsen och trofys.

Om någon har deras support mail så skulle jag bli tacksam. har även kollat så att de inte är blockade eller hamnar i spam mapparna.

Tack på förhand.

//stan

Permalänk
Medlem

I don't have access to the email address associated with my account - what should I do?

If you do not have access to the email address associated with your account, or are unable to successfully set a new password using the methods provided, please contact your local PlayStation Support team for further assistance.

Sweden 09002033075

från: http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5602

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Har du kollat att mailen inte hamnar i skräppost?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650