Kungens hardcore inferno stream

Permalänk
Medlem

Kungens hardcore inferno stream

Kungen, som du vet vem det är om du spelat wow, streamar sin progress i hardcore inferno. Ganska underhållande stream med mycket snack.
Han har över 12000 som kollar hans stream nu och han spelar/streamar från typ 11-04 varje dag..

http://www.twitch.tv/kungentv

Han dog nästan nyligen, kolla screenshot.

Permalänk
Medlem

Skills.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag tittar ibland, såg för en stund sedan då de tog Butcher.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Jag tittar ibland, såg för en stund sedan då de tog Butcher.

Såg du nu precis? En 60 wichdoctor dog efter bossen för han stod i någon eld typ, nuts.

Permalänk
Medlem

Snarare ett otroligt flyt att han inte dog där.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Va roligt när Witchdoctorn dog klantigt av honom att bli lootkåt och inte dra sig ur elden kommer nog följa detta då och då, tackar för länken.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk

Lite guld han hade då, sharar man guld med normal gubbar? Är det samma auction house hc och normal mode?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Imponerad över kvaliten på bilden när man streamar med max upplösning.

Skrivet av Shinjed:

Va roligt när Witchdoctorn dog klantigt av honom att bli lootkåt och inte dra sig ur elden kommer nog följa detta då och då, tackar för länken.

Folk har trollat hela dagen i hans chat om att Dirge dött sen kommer Dirge in och dör på riktigt haha!

Permalänk
Medlem

Blev ganska förvånad över hans 18 mille guld när han är i act 1 inferno.

Vet någon hur folk farmar upp dessa sjuka mängder?

Permalänk

vad har du för gear ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Blev ganska förvånad över hans 18 mille guld när han är i act 1 inferno.

Vet någon hur folk farmar upp dessa sjuka mängder?

18 mille är ingeting, allt du behöver göra är att sälja vapen på AH så ramlar pengarna in automatiskt.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

18 mille är ingeting, allt du behöver göra är att sälja vapen på AH så ramlar pengarna in automatiskt.

För att inte tala om att allt är 10-50 ggr dyrare på HC auction house..
Gems som säljer för 200-300g på normal mode AH säljer för närmare 10k på hardcore.
Crafting mats som säljer för 50g på normal mode går för runt 1000g på HC etc.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

En kille dör, sevärt från 8.20 in i klippet.

http://www.youtube.com/watch?v=T_FMDHQy8Ds

Permalänk
Medlem

Han har en bra stream :>

Permalänk
Medlem

Haha underbart att Dirge dog. Kanske det blev jinxat när folk sa det hela tiden igårkväll

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Dirge? Låter som Poxnora...
Själv är man i Act2 Nightmare lvl 40 =P Fyfasen, lär ta ett tag innan man är där, om man ens överlever så långt...

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd

Rätt tråkig stream, men han har kommit långt, fattar inte hur man orkar farma i hundratals timmar...

Permalänk
Medlem

Väntar bara på när jag kan säga "Kungen är död, länge leve kungen!"

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Hur kan kungen ta så mycket dmg, han verkar ju ha rätt kass gear och konstig spec.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

off topic men jobbar inte snubben??
eller e han en bidragsfuskare?

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Asus ROG XG279Q * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Jag som trodde det var riktiga kungen

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Det hade fått mig att titta på strömmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Ja, jag blev också besviken. Hade vart kul att se kungen gibba

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

jag gissar på det senare allternativet.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

jag gissar på det senare allternativet.

Han studerar på universitetet men tog paus nu i slutet av terminen när Diablo kom.
Han tjänar eventuellt rätt bra på streamen också, någon i hans chat sa 120 dollar i timmen, eftersom han kör korta commercials ibland och med över 10k tittare så lär det ge en del.
Om 120 dollar stämmer vet jag ej men det låter ju inte otroligt om man skulle få ett par dollar per commercial och tusen tittare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Hur kan kungen ta så mycket dmg, han verkar ju ha rätt kass gear och konstig spec.

Tror han sparar den bästa gearen i banken ifall han skulle dö. Att samla den bästa gearen tar nog längre tid än att levla så om han dör så kan han levla en ny karaktär och ha gearen kvar eftersom bara den man har på sig försvinner för alltid.

Permalänk
Skrivet av cracko:

Tror han sparar den bästa gearen i banken ifall han skulle dö. Att samla den bästa gearen tar nog längre tid än att levla så om han dör så kan han levla en ny karaktär och ha gearen kvar eftersom bara den man har på sig försvinner för alltid.

Ah smart

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

Vet inte vad han gör nu för tiden men han jobbade på Statoil tidigare vet jag.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

Hade inte han och nån annan spelprofil öppnat en datorbutik inriktad mot OC saker osv?
Eller kanske det var Heaton, var någon svensk iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Han har 500-600 all resistances och 40k+ HP, det räcker långt för A1 inferno..
Har själv på min munk runt 700 all res och 20k HP och klarar mig utmärkt i A1 inferno också, dock inte HC

Och bland HC communityn ska du nog se att han har bland den absolut bästa gearen.

Skrivet av chainzaw:

Rätt tråkig stream, men han har kommit långt, fattar inte hur man orkar farma i hundratals timmar...

Snackar vi om samma spel? Diablo spelen har alltid gått ut på att farma och åter farma.
Vad tror du man gjorde i D2 när man nådde 80? Jo man farmade Diablo/Baal för gear, att nå level 99 var rätt ointressant.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.