Permalänk
Medlem

Chieftec 799:-

Tänkte bara meddela att www.oneshop.nu har bra pris på en Chieftec låda 799 + 69 kr i frakt.

http://www.oneshop.nu/prodSearch.asp?level=4&code=10001007102...

Permalänk
Medlem

vart står det att frakten är 69kr?

Permalänk
Medlem

Det stod i ett nyhetsbrev och jag har beställt därifrån och då blev frakten bara 69kr det lär väll stå under Kundvagn / Kassa.

Permalänk
Medlem

står inget om frakt ngnstans´Förutom 0kr!) innan jag fyllt i mina uppgifter vilket brukar vara förenat med inköpsrisk på en hel del ställen med illa utformade köpsteg.

Permalänk
Medlem

Under "Flera frågor & svar" -"Frakt & Expedition" står det "Du betalar idag endast 69:- oberoende hur många kolli det blir."

Permalänk
Medlem

aha, dom har gömt undan det rätt bra då...;o)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneshop på nyhetssidan
desember

Bra där!

OnT: Scorpio är ju inte den snyggaste Cheiftek serien, men men, OK pris

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Beställde en nyss ska ha den till min nya dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Homerjs
Beställde en nyss ska ha den till min nya dator.

najs cybo

Visa signatur

((::In Trance We Trust::))
E6600 7900GTO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vicmeister

najs cybo

vicmeister? lunatic?

Permalänk
Medlem

Är det bara idag eller gäller frakten ett tag till?
Hur är chieftec egentligen, är fläktarna bra o sånt (låter lite)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P
Är det bara idag eller gäller frakten ett tag till?
Hur är chieftec egentligen, är fläktarna bra o sånt (låter lite)?

Vad jag har förstått så gäller frakten (69;-) hela tiden. Det där med fläktarna vet jag inte... får återkomma eller nåt.

Permalänk
Medlem

Jag tror att det bara sitter en fläkt i nätagget, kanske en på sidodörren men den kan man ju alltid byta.

Permalänk
Medlem

Du betalar idag endast 69:- oberoende hur många kolli det blir.

Generella regler gällande frakt & expedition
Oneshop Sverige AB väljer billigaste fraktsätt, men står fria att välja fraktföretag. I de fall varans utformning inte tillåter leverans via post kan annan fraktare uppges av Oneshop Sverige AB.

Köparen kan själv ange önskad fraktform, eventuella merkostnader på grund av detta betalas av köparen. Alla kostnader i förbindelse med frakt skall betalas av köparen.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en låda och när jag kollade på nätagget så var det 360w och inte 340w som det stod på sidan, inte så stor skillnad men alltid något

Permalänk

hur länge har dom de erbjudandet tro ?

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Chieftec Dragon För 868:- plus frakt på Komplett, dock bara Grön och Röd.. Svart kostar 899:-. Mkt prisvärt

Permalänk
Medlem

lägg till 250-300kr i frakt också på komplett....=)

Permalänk
Medlem

Handla i butiker så slipper ni räkna på frakter

det borde ligga prisvärda butiker brevid alla som skriver här
och då -som sagt får ni även möjligheten att se ta diskuttera med butiken, jag rekommenderar detta starkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
lägg till 250-300kr i frakt också på komplett....=)

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se den butik där man kan köpa ett chieftec scorpio med nätagg för 868kr som det blev INKLUSIVE frakt. Kostar minst 1200-1500kr beroende på vart det är.

Har själv precis beställt ett, när det är så billigt kan man ju modda så flisorna flyger utan att bry sig.

(EDIT) diskutera med butikspersonalen brukar inte leda till nått vettigt ändå för min del iaf. och i min närmaste datorbutik (inga namn) får man ju varma nätagg med damm på direkt i handen (utan förpackning) och ändå betalar man samma pris som för nytt.

Permalänk
Medlem

skulle vilja se den butik som tar under tusenlappen för ett chieftec scorpio. Och 69kr i frakt är löjligt lite, nästan så man vill köpa ngt bara för köpandets skull....heehe