Patch 8.3 - vilka är motiven?

Permalänk
Medlem

Patch 8.3 - vilka är motiven?

Vad gissar ni? är det för att folk ska spela mindre arty som de gör såhär eller är det för att med nya fysikmotorn så har arty lyckats köra upp på nya ställen och blivit OP?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Tror nog dom vill begränsa arty lite, men tycker dom borde göra det genom en begränsning på antal / lag eller nått i den stilen kanske?
Utan arty blir det lite för enkelt, men när det är 5 eller mer per sida så tycker ja det blir tråkigt spel när alla gömmersig eller liknande. De få som vågar ut i det fria är ju stendöda rätt fort när dom blir spottade.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Arty skapar kampande, roligaste slagen är när det finns inget eller mycket få artys.

8.3, jag antar att kineserna kommer och det är den stora grejen. Dock är de ju bara ryska kopior men det är för att wg vill in på kinesiska marknaden. Tråkigt med tanke på att det finns andra länder med vagnar. Kineserna gjorde inga egna vagnar nästan under varken första eller andra världskrigen.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Jag gissar att artyt nerfas för att bereda plats för tier 10 arty tyvärr. De har nekat till det ett par gånger precis som de gjorde med tier 10 TDs men nog kom de till slut ändå..

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Arty skapar kampande, roligaste slagen är när det finns inget eller mycket få artys.

8.3, jag antar att kineserna kommer och det är den stora grejen. Dock är de ju bara ryska kopior men det är för att wg vill in på kinesiska marknaden. Tråkigt med tanke på att det finns andra länder med vagnar. Kineserna gjorde inga egna vagnar nästan under varken första eller andra världskrigen.

Jag har tvärtom hört att kineserna är de som har flest spelare i wot och kan tänka mig att det är därför de gör det. Har också hört att de nu har lite över hundra tanks och kommer att fyrdubbla den siffran. Ju fler vagnar desto bättre kan ju jag tycka.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Jag har tvärtom hört att kineserna är de som har flest spelare i wot och kan tänka mig att det är därför de gör det. Har också hört att de nu har lite över hundra tanks och kommer att fyrdubbla den siffran. Ju fler vagnar desto bättre kan ju jag tycka.

Skickades från m.sweclockers.com

Snacka om ett stycke med helt spridda meningar.

Jag skrev att de gjorde det för den kinesiska marknaden.

100 tanks? Kineserna? Under första och andra världskrigen hade de egentligen nästan inga egna vagnar, det var inköpt och stulet.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Snacka om ett stycke med helt spridda meningar.

Jag skrev att de gjorde det för den kinesiska marknaden.

100 tanks? Kineserna? Under första och andra världskrigen hade de egentligen nästan inga egna vagnar, det var inköpt och stulet.

Jag menade att wot innehåller ca 100 tanks och den siffran kommer fyrdubblas.
Kinesiska tanksen som finns i wot har de lagt till för att kineserna är de som har flest spelare.
Jag hade gärna sett lite svenska tanks men vi har ju inte heller byggt så många egna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Jag menade att wot innehåller ca 100 tanks och den siffran kommer fyrdubblas.
Kinesiska tanksen som finns i wot har de lagt till för att kineserna är de som har flest spelare.
Jag hade gärna sett lite svenska tanks men vi har ju inte heller byggt så många egna.

Skickades från m.sweclockers.com

Bara de tyska trädet i sig är ju runt ~70 vagnar. Det finns betydligt fler än 100 st.

Det finns tillräckligt med Svenska vagnar för ett träd iaf. Var en post någonstans på http://forum.worldoftanks.eu som en Svensk postade.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Bara de tyska trädet i sig är ju runt ~70 vagnar. Det finns betydligt fler än 100 st.

Det finns tillräckligt med Svenska vagnar för ett träd iaf. Var en post någonstans på http://forum.worldoftanks.eu som en Svensk postade.

Jag läste fel. Det stod över 140 tanks. (Läst ur en intervju med wargaming i går. Jag orkar inte räkna alla så jag antar bara att de vet.)

http://www.fz.se/artiklar/artikel/20130115/world-of-tanks

Jag ser gärna ett svenskt träd med en "svensk" centurion eller en strv S, det hade varit grymt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Jag läste fel. Det stod över 140 tanks. (Läst ur en intervju med wargaming i går. Jag orkar inte räkna alla så jag antar bara att de vet.)

http://www.fz.se/artiklar/artikel/20130115/world-of-tanks

Jag ser gärna ett svenskt träd med en "svensk" centurion eller en strv S, det hade varit grymt.

Skickades från m.sweclockers.com

Den där artikeln är ju grovt felaktig eller utdaterad. Antalet är betydligt större än 140.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Den där artikeln är ju grovt felaktig eller utdaterad. Antalet är betydligt större än 140.

De släppte intervjun igår i samband med kinapatchen. De skriver ju iofs ÖVER 140 tanks så då har ni ju båda rätt men fz kanske inte är rätt forum för wot.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Boombastic:

Jag menade att wot innehåller ca 100 tanks och den siffran kommer fyrdubblas.
Kinesiska tanksen som finns i wot har de lagt till för att kineserna är de som har flest spelare.
Jag hade gärna sett lite svenska tanks men vi har ju inte heller byggt så många egna.

Skickades från m.sweclockers.com

WoT har lite drygt 160st olika stridsvagnar, vilket står klart och tydligt på deras egen hemsida.

Att det är flest kineser som spelar WoT är felaktigt. Däremot så är företagets mål att expandera i Asien, eftersom det är den överlägset största mmo-marknaden med sina nuvarande 30 miljoner spelare.

Flest spelare har WoT i Ryssland, där spelet också har världsrekordet för flest "samtidiga spelare" i ett MMORPG. Hur många spelare varje region har, kan du se på http://wiki.worldoftanks.com/Servers

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

WoT har lite drygt 160st olika stridsvagnar, vilket står klart och tydligt på deras egen hemsida.

Att det är flest kineser som spelar WoT är felaktigt. Däremot så är företagets mål att expandera i Asien, eftersom det är den överlägset största mmo-marknaden med sina nuvarande 30 miljoner spelare.

Flest spelare har WoT i Ryssland, där spelet också har världsrekordet för flest "samtidiga spelare" i ett MMORPG. Hur många spelare varje region har, kan du se på http://wiki.worldoftanks.com/Servers

Ok. Det var sista gången jag litar på fz

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

De släppte intervjun igår i samband med kinapatchen. De skriver ju iofs ÖVER 140 tanks så då har ni ju båda rätt men fz kanske inte är rätt forum för wot.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ju felaktigt att skriva över 140 när det är finns mer än det dubbla det, över 300. Orkade inte räkna men räknade träden per nation. Gissningsvis finns det runt 320-350 st.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Det är ju felaktigt att skriva över 140 när det är finns mer än det dubbla det, över 300. Orkade inte räkna men räknade träden per nation. Gissningsvis finns det runt 320-350 st.

Det måste varit en jäkla gammal intervju.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Men för att återgå till topic:

De har tidigare sagt att de kommer nerfa de tanks som sticker ut som populärast, för att få en jämn spridning på användningen, och jag misstänker att det är en av anledningarna till att de nerfar artilleri. Det har ju faktiskt varit alldeles för mycket sånt på random tier X battles. Halva lagen kunde ju vara artilleri..

Jag kommer tyvärr inte ihåg min källa, har för mig att jag tom. såg VD:n säga det på en video?

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Jag läste fel. Det stod över 140 tanks. (Läst ur en intervju med wargaming i går. Jag orkar inte räkna alla så jag antar bara att de vet.)

http://www.fz.se/artiklar/artikel/20130115/world-of-tanks

Jag ser gärna ett svenskt träd med en "svensk" centurion eller en strv S, det hade varit grymt.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Boombastic:

Det måste varit en jäkla gammal intervju.

Skickades från m.sweclockers.com

Citat:

Artikel
World of Tanks
Rikard Olsson 2013-01-15 18:00

Ser inte ut att vara så gammal, mest bara fel...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Ok. Det var sista gången jag litar på fz

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, författaren till artikeln verkar inte vara så insatt. Hans tank sköt missiler!

"För min del är det kul nog att demolera omgivningen och panga sönder en fiende på en halv kilometers avstånd med en väl avvägd missil rätt i mässingen."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Men för att återgå till topic:

De har tidigare sagt att de kommer nerfa de tanks som sticker ut som populärast, för att få en jämn spridning på användningen, och jag misstänker att det är en av anledningarna till att de nerfar artilleri. Det har ju faktiskt varit alldeles för mycket sånt på random tier X battles. Halva lagen kunde ju vara artilleri..

Jag kommer tyvärr inte ihåg min källa, har för mig att jag tom. såg VD:n säga det på en video?

Jag tror de nerfar artilleri för att det är OP. Meds och heavies och antitanks jobb är ju bland annat att göra skada, vilket är en del av artis uppgift. Bra arty spelare har högre average damage med arty än vad bra spelare av andra klasser har. Ser du på vissa elit klaner så ser du att average damage kraven för arty är högre än kraven för meds / heavies / anti tanks.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

OffT: Det finns
64(65) sovjetiska
60 tyska
59(61) amerikanska
38 franska
25 brittiska
23(20) kinesiska tanks, alltså 269 stycken tanks, detta datum.
Källor: filerna i din egen WoT-map, tankopedia och tankstatistics (där man själv får lägga till tanks som inte är med i statistiken av naturliga orsaker).

OnT: De ska behöva nerfa arty än mer för att få plats med tier X. Arty har redan en mycket stark roll i spelet och det är svårt att se hur man ska förbättra en tier X jämfört en tier VIII utan att göra tier X OP. Nej, det är nog bara en allmän nerf för bättre balans sedan bl.a. scouter fick det något klurigare med nya fysiken och mapsen gjordes om något. Helt enkelt, att WG ville se effekterna på arty med nya spelmekaniken innan de skred till verket och formade om dem.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksw:

Vad gissar ni? är det för att folk ska spela mindre arty som de gör såhär eller är det för att med nya fysikmotorn så har arty lyckats köra upp på nya ställen och blivit OP?

Arty har aldrig vart "op" det e bara det att folk inte gillar dem, Och dem kommer aldrig sluta klaga på arty förns dem är borta
Enda jag ogillar med arty är att dem knäpper halva min crew när jag blir träffad.

Skrivet av IceDread:

Arty skapar kampande, roligaste slagen är när det finns inget eller mycket få artys.

8.3, jag antar att kineserna kommer och det är den stora grejen. Dock är de ju bara ryska kopior men det är för att wg vill in på kinesiska marknaden. Tråkigt med tanke på att det finns andra länder med vagnar. Kineserna gjorde inga egna vagnar nästan under varken första eller andra världskrigen.

Feghet skapar kampande + Kampande är extremt smittsamt.

Och det är inte bara arty som gör att folk inte vågar röra sig.
En TD på en bra position kan hålla tillbaka många t10s som inte vågar ta ett skott.

Har haft en del arty tomma strider där folk kampat pga att tds stått så pass att ingen kunnat röra sig (då ingen som sagt vågar ta ett skott, Och om någon tar ett skott vågar ändå ingen röra sig. ).

Skrivet av Holic:

Tror nog dom vill begränsa arty lite, men tycker dom borde göra det genom en begränsning på antal / lag eller nått i den stilen kanske?
Utan arty blir det lite för enkelt, men när det är 5 eller mer per sida så tycker ja det blir tråkigt spel när alla gömmersig eller liknande. De få som vågar ut i det fria är ju stendöda rätt fort när dom blir spottade.

2 - 3st per lag skulle funka fint imo. När det börjar närma sig 10 är det löjligt.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Ville bara säga att om någon tänker köra det kinesiska med/light trädet så kör lights.
Mediums är slöa och tål ingenting, då har jag hellre en tank som är snabb och inte tål någonting.

Permalänk
Medlem

Fina nerfs för arty o.O

Har låst upp GWE, men det var många patcher senast, precis efter de nya tier X TD... Så allt jag har säga om saken är att artilleri inte mycket till fun factor. Men de är en nödvändig ondska så är det. "Arty" fria matcher är kul, men de kan bli så sjukt obalanserade när det inte finns nått artilleri, då vinner laget som har bäst terräng/utgångsläge för sitt pansar.

Har alltid tyckt artilleri borde ha hög rate of fire och splash, men låg skada och accuracy - Det hade varit så mycket roligare att lägga bombmattor xD Eller bomba kullen på Malikovna i 5 minuter innan man sätter in ett rejält anfall haha! Explosioner = hög fun factor

Kanske är missil-artilleri lösningen? Woho SturmTiger kommer ju och den hade ju en raketdriven projektil (eller ja egentligen avfyrades den initialt med en vanlig laddning men men)

Stalinorglar

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Flest spelare har WoT i Ryssland, där spelet också har världsrekordet för flest "samtidiga spelare" i ett MMORPG.

Jag trodde man max kunde spela 30 spelare samtidigt i WoT. Hur kan 30 spelare vara flest "samtidiga spelare" i ett MMORPG?

För att få fler spelare än så måste man ju räkna endast matchmaking + chatt, vilket I normala fall inte räcker för ett MMORPG. Jag menar då måste man ju även räkna spel såsom Warcraft 3 och Call of Duty som MMORPGs...

Battlefield 3 är ju t.ex. betydligt mer massivt med mer än dubbelt så många spelare i samma match max och faktiskt även större kartor trotts att du har mindre avatar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jag trodde man max kunde spela 30 spelare samtidigt i WoT. Hur kan 30 spelare vara flest "samtidiga spelare" i ett MMORPG?

För att få fler spelare än så måste man ju räkna endast matchmaking + chatt, vilket I normala fall inte räcker för ett MMORPG. Jag menar då måste man ju även räkna spel såsom Warcraft 3 och Call of Duty som MMORPGs...

Battlefield 3 är ju t.ex. betydligt mer massivt med mer än dubbelt så många spelare i samma match max och faktiskt även större kartor trotts att du har mindre avatar.

Totalt off topic och har diskuterats tidigare, men lite kort:

-Erfarenhetspoäng, olika klasser, mängder med olika "gear" lägger det väl till rpg-genren gissar jag.
-Alla spelar på en server/serverkluster, vilket utesluter många spel såsom "Warcraft 3 och Call of Duty", och klassar det som mmo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

-Alla spelar på en server/serverkluster, vilket utesluter många spel såsom "Warcraft 3 och Call of Duty", och klassar det som mmo.

Så enligt dig är WoW inte ett MMO eftersom alla inte spelar på samma server/serverkluster?

Multiplayer Online är WoT Självklart, men Massive ineffattar krav såsom persistant world, eller 1000 spelare i samma värld samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Så enligt dig är WoW inte ett MMO eftersom alla inte spelar på samma server/serverkluster?

Multiplayer Online är WoT Självklart, men Massive ineffattar krav såsom persistant world, eller 1000 spelare i samma värld samtidigt.

Alla spelar inte på samma server i WoT heller, det finns en europeisk, en amerikansk, en rysk och en kinesisk server om jag inte har fel. om något skall räknas som massivt bör det dock vara massivt med folk som spelar på varje server och som kan interagera med varandra utan att behöva byta server, en bit över 1000 spelare gissar jag behöver stödjas. Persistent world uppfylls genom Clan Wars där hundratals klaner dagligen slåss om begränsat antal "fasta" provinser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

-Erfarenhetspoäng, olika klasser, mängder med olika "gear" lägger det väl till rpg-genren gissar jag.

Bara jag som tycker det låter som du beskriver BF3 eller Black Ops nu... ?

Skrivet av ZandZ:

Alla spelar inte på samma server i WoT heller, det finns en europeisk, en amerikansk, en rysk och en kinesisk server om jag inte har fel.

Så då är WoT inte heller ett MMO enligt din egen definition alltså?

Jag kan inte förstå de som på allvar anser att WoT är ett MMORPG och tycker det har mer gemensamt med t.ex. WoW och Starwars the old Republic än med BF3 och Blackops. Spelkonceptet är ju i princip en rak kopia av vilket standard FPS som helst förutom att du sitter i en tank istället för springer omkring...

Permalänk
Medlem

För att återgå till topic..
Det var, kort sagt, helt enkelt som så att WG såg att arty var obalanserade (ej nödvändigtvis OP) i dessa patcher och bestämde sig göra något åt det genom allmän nerf samt förbereda inför tier X arty.
Gammalt och de flesta redan sett men ioma ingen postat denna innan: http://www.youtube.com/watch?v=5F8WUFgHnAI

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.