Permalänk

Netflix till Philips Smart-TV?

Tjenare!

Jag har en http://www.philips.se/c/tv-apparater/4000-series-42-tum-full-... och skulle gärna vilja veta om det finns en Netflix app till den, jag har redan kollat igenom App Gallery men där finns det inte mycket... Så finns det ens en Netflix app till Smart-TV? Är det olika appar till olika märken på Smart-TVs? Eller finns det något annat sätt att ladda ner appar till den än från App Gallery?

Väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

jag har också en liknande tv. men jag kommer inte ihåg om det var 4000 serien eller 5000 serien. men jag har letat efter netflix utan att hitta något. så jag undrar samma fråga som du och hoppas att det finns netflix till den.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Skrivet av EvilWord:

jag har också en liknande tv. men jag kommer inte ihåg om det var 4000 serien eller 5000 serien. men jag har letat efter netflix utan att hitta något. så jag undrar samma fråga som du och hoppas att det finns netflix till den.

Jag tycker det är väldigt konstigt, det borde ju finnas fler appar än de som är i App Gallery... Speciellt en Netflix app då det är ganska populärt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Señor Anders:

Jag tycker det är väldigt konstigt, det borde ju finnas fler appar än de som är i App Gallery... Speciellt en Netflix app då det är ganska populärt...

Finns tyvärr ingen app till Philips inu. Har tjatat på Philips om det men dom verkar inte speciellt intresserade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Kajlie:

Finns tyvärr ingen app till Philips inu. Har tjatat på Philips om det men dom verkar inte speciellt intresserade.

Skickades från m.sweclockers.com

Det sög ju... Hoppas att dom gör en snart då jag skulle gissa på att den är ganska efterfrågad.

Tack för svaret iaf!