Precis börjat med League of Legends =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Om du är ny på LoL så är mitt tips att köpa Jax så snabbt som möjligt. När du väl har bemästrat honom kommer du vinna dina matcher mycket lättare då han är nog en av de starkaste karaktärerna i spelet.

Problemet med att köra Sona när man är ny spelare är att oftast kommer AD carryn vara hemsk om du inte kör med någon du känner i verkligheten. Ni kommer inte kunna koordinera era attacker och det slutar oftast med First blood till andra laget.

Sist jag spelade var Sona rätt så svag på grund av alla nerfs men vet inte om Riot har ändrat det.

Jax suger early och om du blir counterpickad så förlorar du matchen Q-Q

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Om du är ny på LoL så är mitt tips att köpa Jax så snabbt som möjligt. När du väl har bemästrat honom kommer du vinna dina matcher mycket lättare då han är nog en av de starkaste karaktärerna i spelet.

Problemet med att köra Sona när man är ny spelare är att oftast kommer AD carryn vara hemsk om du inte kör med någon du känner i verkligheten. Ni kommer inte kunna koordinera era attacker och det slutar oftast med First blood till andra laget.

Sist jag spelade var Sona rätt så svag på grund av alla nerfs men vet inte om Riot har ändrat det.

Ha , har haft dåliga ADC's men det har gått ändå faktiskt , säger dom att dom är nya eller liknande
så ber jag bara dom vänta tills jag säger till , så får vi en ganska bra combo ^^

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bekric:

Jax suger early och om du blir counterpickad så förlorar du matchen Q-Q

I låga levels counterpickar folk aldrig, testat att köra det själv och det slutar oftar med 18/0/5 scores. Dock om du möter smurfs blir det lite jobbigare men så länge du spelar safe borde du vinna lanen när du blir level 6

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Kanske i bronze, silver och normals , Men direkt när det blir mindre och mindre casual så stompar alla bara jax

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social