Battlefield 4 Pistol-genvägsats gratis i Origin affären. Även DMR för premium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Suck! tror knappast det har o göra med ens Anti-virus program.

Men har skrivit ett mail till supporten får väl hoppas på ett svar innan skiten går ut. Annars är det väl inte någon biggie då jag inte använder pistolerna direkt ofta eller alls för den delen.

Jag fick också det felet precis men jag bara tryckte runt lite på sidan sen gick det (använde webb-butiken).

Tack TS för tipset

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
SpelClockers

Rent spontant är jag emot detta då stor del av spelupplevelsen är att låsa upp allt själv. Men samtidigt kan jag förstå när det kommer till pistolerna, dock inget för mig.

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
Medlem

Pistolerna var ju inte så jobbiga att låsa upp, bara att spela lite på pistol only servrar, värre med hagelbössorna isåfall...

Permalänk
Medlem

Tack för den pistolen nu behöver man bara spelet med

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulis:

Pistolerna var ju inte så jobbiga att låsa upp, bara att spela lite på pistol only servrar, värre med hagelbössorna isåfall...

Tycker nog att DMR var värre än pistolerna. DMR med close range-sikte är okej, men tiden tills man får ett sådant sikte är fan olidlig...

För övrigt har jag i princip låst upp alla pistoler redan. Doh..

Permalänk
Medlem

I battlelog appen står det att vi som har premium ska få DRM's oxå. Men VART är dom?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

I battlelog appen står det att vi som har premium ska få DRM's oxå. Men VART är dom?

Click the “BATTLEFIELD 4 PREMIUM GIVEAWAY” button at the bottom of this news story.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/shortcut-kits-...

Permalänk
Medlem

Skönt att slippa låsa upp alla DMR. Inte för att jag kommer köra med dem men om man känner för att testa nån gång.. Är mer av bolt sniper spelare. Nu vill jag bara ha alla machineguns också

Permalänk
Skrivet av candyraver:

Halva nöjet är ju att låsa upp shit... Men tackar för tipset!

Håller med candyraver lite, javisst kul för vissa som inte orkar läsa upp men halva nöjet är ju att få kämpa sig fram till just det där vapnet. Men ändå trevligt av TS att lägga upp tipset!

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk

Först är det för enkelt att levla upp. Och nu gratis vapen för de som är lata. Fusk.

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Skönt att slippa låsa upp alla DMR. Inte för att jag kommer köra med dem men om man känner för att testa nån gång.. Är mer av bolt sniper spelare. Nu vill jag bara ha alla machineguns också

Måste saga att GOL Magnum är en otroligt underbar skapelse.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]