Black Week-stream med Webhallen!

Vad har ni för smaskens alltid hemma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoltrix:

Ostkrokar, jag hör fler och fler som kallar dom för det.
Jag har dock alltid sagt ostbågar
Vad säger ni andra?

En påse rövlukt!

OnT: Smör, socker och havregryn. Allt som krävs för att göra chokladbollar, eller åtminstone något liknande

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk
Skrivet av backfeed:

Helt klart, det är en storfavorit!

För den som gillar portvin så kan jag rekommendera märket Kopke till fuet, jag brukar köra den kombon då och då när jag glor på serier och tycker det är rent förbaskat gott.

Jag tog lite inspiration, får se hur det smakar

Skrivet av makarickiri:

En påse rövlukt!

OnT: Smör, socker och havregryn. Allt som krävs för att göra chokladbollar, eller åtminstone något liknande

Haha, "fettbollar" brukar jag kalla det när jag gör chokladbollar utan kakao

Visa signatur

Define mini c window | Ryzen 3900X & noctua nh-u12a | Sapphire vega 56 nitro+ | 2x16gb 3200Mhz cl16 Hyperx predator rgb | Samsung 970 evo plus 500gb | Corsair AX 760 | Asrock X570M pro4

Permalänk
Medlem

En stock Göteborgs prima fint och en stock vit portionssnus, just nu Granit vit.

Bacon har vi alltid minst 10 paket (Lantbrukare med 35k värphöns så blir ofta ägg och bacon)
Single malt och bourbon i barskåpet.
Kött av olika slag finns det alltid gott om i både kyl och frys, grillfanatiker så grillar nån/några gånger i veckan året om

Visa signatur

Core I5 11600k, GeFore GTX 1080Ti, 32GB Corsair, 2500GB Samsung 870 EVO SSD, Gigabyte Z590 Aorus Elite AX, Samsung Odeyssey G7 32" <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av archnisse:

Jag tog lite inspiration, får se hur det smakar

Åhå! Nu blev jag sugen.

Har en fuet hemma, men ingen Kopke. Systemet nästa!

Visa signatur

5950X, 3090