Kinnarps ordentligt höj-sänkbart skrivbord - GÖTEBORG

Permalänk
Medlem

Kinnarps ordentligt höj-sänkbart skrivbord - GÖTEBORG

Hej,

-----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för 50ksek + under åren. Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även i marknadsreferenser och mina tidigare annonser). Eller om ni har fler frågor.

-----------------------

Har ett stort och ordentligt kinnarps skrivbord men Höj-Sänkbar funktion.
Redigt och stabilt. Köpt från företag för cirka 4 år sedan. Fungerar precis som det ska.
Bra skick. Har haft mitt iklätt i musmattor så har tagits hand om väl.
Mått på djupaste punkten är 90cm och längd är 180cm.

Bilden är tagen från nätet för just nu står det skärmar och datorer på den så lite svårt o ta bra bild. men kan lösa det på begäran. Färg och modell är samma som på bilden.

Skickas givetvis inte. Detta är ett stort och gediget skrivbord så man bör väl ha en plan om man vill hämta det
Finns ca 10 min utanför Göteborg C

Jag tänkte mig ett riktpris 3000kr och då får man musmattor som klär hela skrivbordet i svart skönt tyg. Det är 4st 4mm SteelSeries QcK XX-Large - som kostar cirka 350kr styck.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fan va sugen man blir :@ dock passar de inte riktigt plånboken nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Fan va sugen man blir :@ dock passar de inte riktigt plånboken nu

Ta det på faktura

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Ta det på faktura

Hehe pengar finns det men lite andra prioteringar. Men önskar dig lycka till om du inte får sålt de så hör av dig så kanske jag köper det så småningom (flyttar till hus 15jan)

Mvh Christopher

Permalänk
Medlem

@molliz: Min plan var att antingen få sålt det nu för ett pris jag är nöjd med, eller lagra undan det tills jag själv köper hus . Några år kvar dock .. Du kanske får din chans innan vi får se.. Om jag lagrar det kanske jag lämnar det där dock..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Intresserad. Om priset är lägre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av thebelfry:

Intresserad. Om priset är lägre

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut. Det är lägre på jysk. Inte kinnarps
Jag säljer inte för under 3 tusen.