Urbanista Stockholm True Wireless

Permalänk
Medlem

Urbanista Stockholm True Wireless

Jag fick med ett par Urbanista Stockholm jag förlängde mitt abonnemang men har ingen användning för dom då jag har bättre sen innan så bättre att sälja dom till nån som behöver dom bättre.

Saxat från Urbanista's hemsida;

Stockholm är en riktig höjdare bland trådlösa hörlurar. True wireless innebär total rörelsefrihet och stora möjligheter. Med ett snyggt laddningsetui som ger totalt 14 timmars speltid, fyra snygga färger att välja bland samt enkla och intuitiva kontroller är du alltid försedd med ett fantastiskt ljud var du än befinner dig.

Har tidigare goda erfarenheter här på Sweclockers både som säljare och köpare mer info finns i marknadsreferenstråden på forumet.

Kan skickas och då betalar köparen frakten (63 kronor Skicka Lätt) och föredragen betalningsmetod är Swish.
Säljer till vem jag vill!

Bud i tråden, alla PM ignoreras vänligen respektera detta då det underlättare för mig och för andra.

Mvh
Marcus Gyhlén

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🏬: MSI B650 Gaming Plus WiFi 🔲: AMD Ryzen R5 7600X ❄️: be quiet! Pure Rock 2 Black 🏴: ASUS Radeon RX 7800 XT DUAL OC
🗄️: Corsair 3500X 🔌: be quiet! Pure Power 12 M 750W 🎞️: 32GB Kingston Fury Beast 6000Mhz 💾: Kingston NV2 1TB
🖥️: Lenovo Legion R27qe 🖱️: Logitech G PRO Wireless⌨️: Steelseries Apex 3 🎧: Logitech G733 📶: tp-link Deco X20 x3

Permalänk
Avstängd

400 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

400 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, avslutar klockan 21 ikväll.

Mvh

Visa signatur

🏬: MSI B650 Gaming Plus WiFi 🔲: AMD Ryzen R5 7600X ❄️: be quiet! Pure Rock 2 Black 🏴: ASUS Radeon RX 7800 XT DUAL OC
🗄️: Corsair 3500X 🔌: be quiet! Pure Power 12 M 750W 🎞️: 32GB Kingston Fury Beast 6000Mhz 💾: Kingston NV2 1TB
🖥️: Lenovo Legion R27qe 🖱️: Logitech G PRO Wireless⌨️: Steelseries Apex 3 🎧: Logitech G733 📶: tp-link Deco X20 x3