Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

Rusta har nåt liknande för 499 om du vill testa det istället. https://www.rusta.com/se/sv/gjutjarnsgryta-p801013950204.aspx

Den där hade ju varit perfekt då jag oxå söker en liknande vara men jag vill ha teflon eller motsvarande "non-sticking" beläggning i grytan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Grattis! kan vi lägga ner nu hur många sätt man kan göra på för att tjäna upp emot en hunka på ett gäng kallingar?

Mm, och så postar vi kommentarer som inte är tips överhuvudtaget här.

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Den där hade ju varit perfekt då jag oxå söker en liknande vara men jag vill ha teflon eller motsvarande "non-sticking" beläggning i grytan...

Emalj är ju lite "non-stick", men det är inte lika bra på det som teflon förstås.

Permalänk
Skrivet av ErikDah:

Som jag förstått det så verkar två batterier ingå men det är 12 volt? så inte kompatibla med skruvdragare osv?

Jodå, men det måste vara milwaukees 12v maskiner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NikkoPrime:

Jodå, men det måste vara milwaukees 12v maskiner.

Det är synd men fortfarande ett fynd.

Visa signatur

|| Ryzen 5900X || Asus Rog B550-f Strix || MSI 6800 XT || Ripjaws V 3600mhz-CL16 (b-die) || NOCTUA NH-U12A || NZXT C850W || WD Black SN750 1tb ||WD Black SN850 1tb || Crucial MX300 525gb || Seagate 3tb 7200rpm || LG 27GS95QE || LG 27GL850 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Produkt: Makita Skaftdammsugare DCL180ZB
Länk: https://www.proshop.se/Handdammsugare/Makita-Skaftdammsugare-...
Pricerunner: https://www.pricerunner.se/pl/19-3500201/Dammsugare/Makita-DC...
Pris: 435:-

Andra butik tar runt det dubbla.

Observera att detta är utan batteri. Bra om du lägger till, så ingen tror det är med.

Edit: Riktigt nöjd med min som jag har!

Visa signatur

7600X, Asrock B650I, NH-U12A, 32GB, RX6700, SN850 1TB, SN850X 2TB, SF600, 27GL850, Arzopa 16", NR200P

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Lagers:

Observera att detta är utan batteri. Bra om du lägger till, så ingen tror det är med.

Edit: Riktigt nöjd med min som jag har!

Verkar inte följa med batteri eller laddare hos någon men det är värt att lägga till ändå så gör det.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Verkar inte följa med batteri eller laddare hos någon men det är värt att lägga till ändå så gör det.

Köpte en annan vit modell på annat ställe och då följde det med, oftast köper man ju borrmaskinen först med batteri.

Visa signatur

7600X, Asrock B650I, NH-U12A, 32GB, RX6700, SN850 1TB, SN850X 2TB, SF600, 27GL850, Arzopa 16", NR200P

Permalänk

Z i Makitas modellnamn = utan batteri

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Produkt: Makita Skaftdammsugare DCL180ZB
Länk: https://www.proshop.se/Handdammsugare/Makita-Skaftdammsugare-...
Pricerunner: https://www.pricerunner.se/pl/19-3500201/Dammsugare/Makita-DC...
Pris: 435:-

Andra butik tar runt det dubbla.

OBS!! Batteri eller laddare medföljer ej.

Samma pris på Amazon, men fraktfritt om man har prime

https://www.amazon.se/-/en/Makita-DCL180ZB-Vacuum-Cleaner-Blue/dp/B01J9JCK5A/ref=sr_1_1?

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Skrivet av andreasa64:

308:- blev det med rabatterna och det är inkl. frakten.
Riktigt bra pris!

Fick till samma pris, riktigt bra. Synd man var sämst och bara la till ett 5-pack. Uppfattade det av bilden som att det var 10st, alltså två 5-pack…

Permalänk
Medlem
Skrivet av HisFriend:

Fick till samma pris, riktigt bra. Synd man var sämst och bara la till ett 5-pack. Uppfattade det av bilden som att det var 10st, alltså två 5-pack…

Ja du behövde alltså lägga till två 5-pack i varukorgen innan du checkade ut.
För mig funkade inte studentkoden men 348kr för 10 st är ju bra ändå. Sen så verkar många klaga på kvaliteten så vi får väl se.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Trist! 😕

Men bra att du byter. Inte bra med hål i emaljen.

Var det fransk tillverkning som har kvalitetsproblem, eller var det Made in China?

stod made in china på den (som på det mesta man köper nu för tiden)

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Trist! 😕

Men bra att du byter. Inte bra med hål i emaljen.

Var det fransk tillverkning som har kvalitetsproblem, eller var det Made in China?

Fast emalj har alltid tre små hål efter ställningen i ugnen,
tittade just på locket till en Kockums stekgryta från Ronneby.

Undantaget är väl själva grytan som bör vara gjutjärn inuti och på botten. Emalj som stekyta är inte så lyckat om du inte enbart sjuder saker på låg värme...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

Skriv även frifrakt som kod

Skrivet av Paddan_3:

Lägg även till TREAT15 för 15%
och FRANKDANDY10 för 10% till

Får ner priset till 275 kr med era tips, ner från 378 som jag själv köpte för. Får min beställning idag enligt city mail, måste nästan prova ett par direkt för att se om det är värt att lägga en beställning till när det går att få kalsongerna för 27 kronor styck, haha.

Permalänk
Medlem

Ni som är trigger happy om dessa kalsonger. Kan ni se till att posta i RÄTT tråd. Flera meningslösa posts i ENDAST TIPS man fått mail om nu.
Och samma koder som postats flera gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ni som är trigger happy om dessa kalsonger. Kan ni se till att posta i RÄTT tråd. Flera meningslösa posts i ENDAST TIPS man fått mail om nu.
Och samma koder som postats flera gånger.

Jag är ganska säker på att det inte postats några koder fler än en gång, förutom om det kommit i citaten.

Sen är väl fyndtipsen till för just detta?
Vissa vill se grafikkort för 10.000 istället för 14.000 medans vissa blir nöjda över att köpa kallingar för 34kr/st istället för 99kr/st

Men jag håller med om att man inte behöver skriva i fyndtråden att man köpt si eller så, det ska hamna här 👍

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan_3:

Jag är ganska säker på att det inte postats några koder fler än en gång, förutom om det kommit i citaten.

Sen är väl fyndtipsen till för just detta?
Vissa vill se grafikkort för 10.000 istället för 14.000 medans vissa blir nöjda över att köpa kallingar för 34kr/st istället för 99kr/st

Vet inte vad det är som är oklart med det jag skrev.
Posta gärna om kalsonger i Endast FYND tråden, men varför posta skit som "534kr rabatt, jädrar!"
Var även något mer som nu är borttaget.

Du själv har postat samma kod 2 gånger btw utanför citat
Paddan_3 igår 08:15 Lägg även till TREAT15 för ytterligare 15%
Paddan_3 idag 07:19 Lägg även till TREAT15 för 15%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Vet inte vad det är som är oklart med det jag skrev.
Posta gärna om kalsonger, men varför posta skit som "534kr rabatt, jädrar!"
Var även något mer som nu är borttaget.

Du själv har postat samma kod 2 gånger btw utanför citat
Paddan_3 igår 08:15 Lägg även till TREAT15 för ytterligare 15%
Paddan_3 idag 07:19 Lägg även till TREAT15 för 15%

🙄
För att jag inte skulle citera mitt eget inlägg valde jag att inte ha med citat och samlade istället alla koder som fungerade för tillfället i ett inlägg..
Det det förstår du om du läser tråden och inte bara irriterar dig över det
Men, ja. Det blev samma kod utanför citat för att spara in lite på inläggets storlek

Bättre att spara den frustrationen tills det är dags för nästa TV-diskussion som brukar fylla 3 sidor av forumet var gång.
Då kan ju vi internetkrigare stå enade istället kanske 🌹

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Koderna funkar på alla varor f.k, jag köpte dom nya kalsongerna istället för basic, 10 par för 344:- 😀
Nya varianterna

Det var triggern jag behövde, nya modellen känns på något vis mer värt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Det var triggern jag behövde, nya modellen känns på något vis mer värt!

Det är exakt samma fast med mönster och färg väl?

Permalänk
Snusfri

Blev beställning av fillingarna för mig med, det går alltid åt och är dom osköna så kan man alltid använda dom till annat som tex disktrasa, gardiner eller huvudbonad.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Blev beställning av fillingarna för mig med, det går alltid åt och är dom osköna så kan man alltid använda dom till annat som tex disktrasa, gardiner eller huvudbonad.

10 pack för 275 kr inkl frakt är svårslaget så blev ett köp här med. Duger som trasor om inte annat.

Vet någon om detta märke är stor, normal eller liten i sizingen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

10 pack för 275 kr inkl frakt är svårslaget så blev ett köp här med. Duger som trasor om inte annat.

Vet någon om detta märke är stor, normal eller liten i sizingen?

Hur kommer ni ner till 275kr inkl frakt? Jag har stackat alla tre rabattkoder (15x10x10%) men får inte det priset?

Permalänk
Medlem

247,24kr för 10 kalsonger
+ lite återbäring hos refunder

frifrakt
TREAT15
frankdandy10
GLÖMINTE
FRANKFAM10

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

247,24kr för 10 kalsonger
+ lite återbäring hos refunder

frifrakt
TREAT15
frankdandy10
GLÖMINTE
FRANKFAM10

Blir ju 275 kr med dom koderna. Jaha GLÖMINTE också, glömde den...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

Vafan, hämtade ut kalsongpaketet idag, de har skickat endast 5st 😩

Permalänk
Medlem

Ser inte ut som det kvarstår någon 2-för-1 5pack deal på kalsongerna. Finns det något annat hos frank som är nice att stocka upp sig på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av istream:

Vafan, hämtade ut kalsongpaketet idag, de har skickat endast 5st 😩

Du var tvungen att lägga till 2 st paket själv. Lägger man till 1 så kostar det 399 (innan rabatter) och lägger du till ett paket extra så justeras även det priset ner till 399.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Du var tvungen att lägga till 2 st paket själv. Lägger man till 1 så kostar det 399 (innan rabatter) och lägger du till ett paket extra så justeras även det priset ner till 399.

Ok tack, då var det mitt fel och behöver inte krångla med de.