Senaste klarade spel?

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Resident Evil 2 Remake

Första RE-spelet jag faktiskt tar mig igenom, det var ruskigt kul när man greppar hur pusselmekanik och dylikt fungerar och är ärligt en av de mest stressande upplevelserna jag haft i spelform. Körde igenom Leon först och 2nd playthrough-läget med Claire. Ger nog spelet en stark 8/10

Fick mersmak så dragit igenom Jills story i Resident Evil HD-versionen och håller på att jobba mig igenom Chris story just nu.

Permalänk
Medlem

Cyberpunk i slutet av förra året och innan det måste det varit FF7 remaken som jag blev klar med någon dag innan release ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk

Ghost Recon: Breakpoint

Eller, klara och klara. Hade "bara" köpt bas-spelet och då får man inte spela slutet utan det måste du köpa ett dlc för...
Blev tvungen och googla för jag fattade inte varför jag inte fick flera main quest, trodde det var en bugg eller nått.

Kul att skjuta, men så mycket udda val i detta spelet som förstörde det. Kunde tex. döda bossen (en av dom) i spelet tidigt innan alla main quests var klara så alla mellansekvenser kändes så konstiga. Här e den onda gubben som du inte ska tycka om, du vet, han du dödade för 30h sedan...

Kontrollerna var okej. Bra respons vid skjutandet, som är en stor del, men att röra dig runt på slagfältet var krystat. För att kunna klättra eller gå över ett staket så måste du stå helt korrekt och hålla inne E. står du fel så händer inget, vilket resulterade att man inte gjorde något av dessa under strid. Utan man hellre sprang runt det midjehöga staketet/muren på 30m än att hoppa över det.

Totalt: 3/10 hade varit högre om slutet hade varit med i grundspelet, kanske 6/10.

Permalänk
Medlem

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Spel #4 för 2023

Tog sin lilla tid. Gjorde i princip allt man kan i spelet. Kan tycka det blev lite lätt enformigt om jag ska vara ärlig och jag är oändligt trött på vapenmekanismen där de går sönder. Well well avklarat iaf.
Nästa spel blir ett mindre känner jag.

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Resident Evil HD Remaster

Jävla kanonspel, bitvis svårt och krångliga pussel men det var riktigt fint när man klarat det till slut.

10/10
Stämningsfullt, svårt, och belönande.

Resident Evil 3

Blev förvånad att det hade övergått till att typ bli ett actionspel jämfört med tvåan men det var trots det väldigt roligt, om än väldigt kort och för lätt. Även på den vanliga svårighetsgraden dog jag en gång, detta var då jag missade övergången från cutscene och var inte tillräckligt snabb på att springa ifrån ett rullande objekt.

7/10
Bra grafik, bra action men saknar pussel och lite svårare standardläge.

Permalänk

Har kört igenom dom 3 senaste cod spelen campain på svåraste graden. Det har vart riktigt svårt vissa missions kört via tv n mestadels. Min sambo har vid flertal tillfällen hört och påpekat deras språk då dom säger vissa fraser på spanska/mexico mestadels svordomar framförallt i multiplayer delen.
Hon är språkbegåvad flytande svenska albanska spanska bosniska tyska , sen kan hon lite arabiska och rumänska.
Hur som helst satt och nötade om ett mission säkert en timme. Hon sa något liknade med : Han som har väskan kan ha filerna vi behöver i sin väska försök distrahera bort kvinnan som står bredvid mannen och pratar med han och sedan låt han köra iväg själv i bilen och blända han innan han försvinner. Jag har kört det uppdraget innan och vet att det har inget med det hon säger att göra , man ska smyga sig förbi poliserna som jag gjort innan utan att bli upptäckt. Hur som helst jag fortsätter mitt uppdrag genom att smyga förbi poliserna men tar längre omvägar ihopp om att det ska bli lättare att klara uppdraget. Mycket riktigt hittar jag mannan med väskan och kvinnan bredvid. Försöker flertal gånger distrahera bort henne vilket är lätt bara avfyra ett skott och mannen sätter sig i bilen och kör iväg . Fattade inte hur jag skulle blända han tills jag tillslut kommer på det , man ska kasta en flash mot bilen och han kolliderar med bilen. Sedan kommer en cut sceen jag aldrig sett innan. Man ser i filmen att jag karaktären springer mot bilen öppnar bildörren och tar väskan, han öppnar väskan och öppnar en dator där i visas en film på 2 karaktärer ena killen känner jag ej igen och andra är nog den killen som är med i cod4 precis i början när man lär sig turtorian med att testa vapen och springa en liten hinder bana med måltavlor. Hur som helst i filmen visas hur killen klättrar upp i en mast liknande den på nuketown bana och skjuter en nödraket upp i luften och träffar en helikopter som ser ut som den har någon radioaktiv behållare under sig som den ska transportera.
Helikoptern crashar och man ser en enorm explosion som en mindre bomb och det blir svart. Liknade scen när man kört klart en multiplayer match på nuketown fast hela scenen. Därefter blir det dag och man ser alla döda människor ligga på marken med en grön dimma över banan, sedan vaknar en av människorna upp och man ser ett zombie ansikte sen tar cut scenen slut. Sedan kommer man tillbaks till spelt som vanligt och ska fortsätt smyga förbi polisen som vanligt. Är detta ett easter egg eller något har inte kunnat hitta några mer sådan sätt för att se mer cut scens ? Va lite intressant att se men hittar ej det klippet på youtube, någon mer som lyckats hitta något liknande

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk
Medlem

Klarade Trine 5 igår kväll. Normalt är jag ingen stor fan av plattformsspel, men den här serien är en av få i genren som jag verkligen gillar. Det här kan vara det bästa spelet i serien, enligt mitt tycke iallafall, så jag är definitivt nöjd med mitt köp och tiden spenderad med det.

Permalänk
Medlem

Paper Mario: The Origami King

Spel #5 för 2023

Ett snällt litet pseudo-RPG. Var sugen på något simpelt efter Zelda: TotK. Gjort för att även den mest korkade människa (typ jag) ska klara det utan större problem. Väldigt gulligt. Charmen i spelet är större än vad spelet egentligen är bra.

Betyg 3/5

Permalänk
Medlem

Super Mario Odyssey

Spel #6 för 2023

Finns väl inte så mycket som kan sägas om det här spelet som inte redan är sagt. Ett väldigt trevligt och snällt plattforms spel gjort för att vem som helst ska klara det utan större risk för näsblod. Jag har inte riktigt gjort allt än utan har en hel del Power Moons fortfarande att hitta. Lekfullheten i spelet är dess stora styrka. Nintendo är riktigt vassa på plattform spel. Väntar med spänning på det nya äventyret som snart ska släppas.

Betyg 5/5

Permalänk
Medlem

Sådär, efter att ha börjat i maj med spelet! RdR2 **
Så har jag äntligen spelat klart detta mästerverk. Ca 55h speltid och 82% completion, men main story är klart. Har inte bestämt om jag kör 100% completion eller inte.

10/10, helt perfekt story, lagom långt och riktigt fängslande. Tycker man om öppen värld, frihet och en filmisk upplevelse så skall man köra detta.

Finns 2 buggar man får i vissa missions om man har mods, då får man plocka bort en dll fil för att komma vidare.

Anledningen det tog så lång tid var pga semester och ombyggnation.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Sådär, efter att ha börjat i maj med spelet!
Så har jag äntligen spelat klart detta mästerverk. Ca 55h speltid och 82% completion, men main story är klart. Har inte bestämt om jag kör 100% completion eller inte.

10/10, helt perfekt story, lagom långt och riktigt fängslande. Tycker man om öppen värld, frihet och en filmisk upplevelse så skall man köra detta.

Finns 2 buggar man får i vissa missions om man har mods, då får man plocka bort en dll fil för att komma vidare.

Anledningen det tog så lång tid var pga semester och ombyggnation.

Kul att du gillar Minecraft, eller vilket spel du nu spelat

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Kul att du gillar Minecraft, eller vilket spel du nu spelat

Ändrat nu RdR2 skall det vara!

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Ändrat nu RdR2 skall det vara!

Jag trodde det var något av de stora nya, men inte uppenbart vilket. Kul att få lite mer sammanhang!

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Starfield (2023)

Oj oj oj var ska man börja.
Spelet var menat och marknadsförs som generationens spel, den första nya spelserien och universumet från Bethesda på evigheter. På förhand utlovas oändliga möjligheter, utforska rymden, var den du vill osv osv.

Nu kanske ni anar från min ton att jag är besviken eller tänker såga spelet men så är inte fallet - inte helt och hållet i alla fall. Faktum är att spelet är bra, riktigt bra till och med, förutom när det inte är det.

Börjar vi med universumet som sådant så känns det märkligt ur led. Jag förstår behovet av att skapa olika distinkta kulturer och formspråk för de olika samhällen mänskligheten har delat in sig själva i. Min kritik blir istället att de olika formspråken och kulturerna känns mer som att någon jobbet enligt mallen:

"Rymdcowboys - X
Cyberpunkstad - X
Högteknologisk stad enligt Star Trek-mall - X
Rymdpirater - X
NASA - X"

Istället för att förmedla känslan av distinkta kulturer och städer som växt fram organiskt så känns det som ett hop-plock av vad som låter coolt för att skapa ett sci-fi universum. Utan att låta elak så känns det som att världen är skapad av en grupp människor som inte mer än ytligt förstått vad som får världar som Cyberpunk 2077, Mass Effect, Star Wars, och typ Alien att kännas så levande och äkta. Lite som när jag som barn blandade actionfigurer från olika serier för att leka tillsammans.

Vidare till städerna och planeterna är det till en början ballt, men efter några timmar så faller illusionen isär. Det är svårt att acceptera Neon som en dystopisk metropol när den typ består av en gågata, en balkong och några förråd. New Atlantis är stor men när man flyttar in i sitt penthouse och ser ut över staden ser den inte ut att sträcka sig så långt. Exemplen är många och jag är införstådd i det faktum att friheten att gå var du vill inkräktar på möjligheten att polera vissa ytor till den nivån jag hade önskat. Med det sagt är det trist att det typ tar längre tid att promenera igenom hotell-lobbyn i Konpeki Plaza i Cyberpunk 2077 än Neons centrum i Starfield.

Relationerna med andra karaktärer och följeslagare då, hur är den? Well, bitvis bra. Vissa av dina följeslagare är mindre intressanta att prata med än vad det är att titta på färg som torkar men andra är raka motsatsen, dvs riktigt bra. Generellt är karaktärerna rätt intressanta och välskrivna med ett fåtal undantag.

Själva spelkänslan och skjutmekaniken är bra, ibland. Det finns ett gäng vapen som är väldigt roliga att panga med och det har hänt mycket sen Fallout. Däremot är fiendens intelligens på samma nivå som ett paket utgången mjölk. Det är kul med rymdstrider ska sägas och är kanske höjdpunkten.

Utan att försöka fördjupa mig allt för mycket i detaljer så är spelet trots alla sina markanta brister riktigt roligt. Jag spelade ungefär 65 timmar och känner att jag gjort det mesta jag hade lust med.

Lika frustrerande som fascinerande är hur jag skulle beskriva spelet. Är det generationens spel? Inte direkt men helt klart ett bra och underhållande action/rpg-lir.

7/10

Permalänk
Medlem

Spelade och klarade av expansionen till Cyberpunk 2077 nyligen (PS5). Jag tyckte expansionen var riktigt bra och upplevelsen i hela spelet efter 2.0 var märkbart bättre än det var för ungefär ett och ett halvt år sen, när jag spelade spelet för första gången. Skulle definitivt rekommendera spelet (och expansionen) nu till dom som är intresserade.

Permalänk
Medlem

Luigi's Mansion 3

Spel #7 för 2023

Ett mysigt spel som tog mig dryga 20 timmar att springa igenom men då gjorde jag också 100 %. Spelet går ut på att rädda Mario och Peach från King Boo.

Betyg 4/5

Permalänk
Medlem

Resident Evil 4 Remaken för typ 5'e gången!
Riktig kanontolkning av ett redan superbra spel. 9/10, inte riktigt fullpott då man faktiskt saknar den otroliga regin och skådespelet från originalet och vissa scenarios fattas. Men combaten och tempot är så jävla tight att man lätt kan förbise det lilla minuset.

Och DLC'et - Separate Ways, som kom för ett litet tag sedan. Mer av allt man redan tyckte var fantastiskt.
Gav mig också på The Mercenaries-tillägget som är gratis. Fullkomligt genialt och är hysteriskt beroendeframkallande.

Permalänk
Medlem

Blev klar med Spider-Man 2 igår, jag blev klar med själva storyn och det mesta av sidoaktiviteterna i förrgår, men jag bestämde mig för att gå för platinum trophyn, så det blev jag klar med igår kväll.

Över lag ett riktigt bra spel och jag skulle nog säga att det är aningen bättre än första spelet och Miles Morales, enligt mitt tycke iallafall. Det kändes som att första halvan av spelet var lite av en uppbyggnad till det som skulle komma i andra halvan, för under andra halvan av spelet så brassar man verkligen på med storslagna strider och allting blir mer intensivt.

Precis som i dom tidigare spelen så tycker jag att striderna m.m. är riktigt bra/roliga att spela och dom nya detaljerna som lagts till var också bra. Storyn får godkänt, den känns ganska likvärdig med dom tidigare spelen. Den nästan dubbelt så stora kartan/världen är ett plus också, speciellt eftersom man nu fått ett nytt sätt att ta sig fram med (Web Wings). Över lag så föredrog jag sidoaktiviteterna i det här spelet över dom tidigare, dom kändes roligare att ta sig an. Dualsense implementationen är riktigt bra i det här spelet också, vibrationer och motståndet i L2 och R2 förhöjer verkligen känslan.

På minussidan har vi inte jättemycket (enligt mitt tycke). Jag har haft några glitchar, där jag inte kunde interagera med button prompts m.m, men annars har jag klarat mig ifrån större buggar, glitchar och krascher, som andra har varit med om. Sen har jag fortfarande en grej som stör mig personligen lite med kontrollerna, som dom tidigare spelen också led av. Det är att under strider med många fiender samtidigt så attackerar han ofta inte den man siktar på (när man trycker på trekant för att ta sig snabbt till den fienden) utan tar nån som står närmare eller till och med bakom en ibland. Men det är en sak som jag själv önskar funkade annorlunda.

Så med det sagt så skulle jag nog säga att spelet hamnar nånstans runt en 9:a av 10 för mig. Jag tror det är det bästa spelet (som är släppt i år) jag har spelat i år, så här långt.

Permalänk
Medlem

Så där, började med Watchdog legions men detta är ett spel man skall börja med bloodline (efter introt på huvudspelet)

Bloodline dlc 6.5/10 ca 8h tog det mig
Okej story om man tycker om WD dock är AIn riktigt korkad och vissa färdigheter som är bakom lite grundande. Detta drar ned betyget ordentligt

Sista bossen är relativ skoj dock
Nu fortsätter jag med huvudspelet och återkommer med en komplett utvärdering

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

Ett bra tag sedan jag faktiskt spelade igenom ett spel senast. I början av augusti med Star Wars: Fallen Jedi vid en snabb titt i tråden, om jag nu inte glömt något spel.

Har precis spelat igenom Jusant, ett ungefär 3 timmar långt spel (enligt Howlongtobeat-statisitken på Game Pass, och ungefär vad det nog tog för mig med) där man klättrar uppåt likt många andra spel på temat. Utvecklat av Dontnod, kända främst för Life is Strange-serien men också Remember Me och Vampyr.

Gillade det hyffsat då det ingick i just Game Pass för min del men hade nog inte köpt det för priset de vill ha för spelet. Lite för kort för pengarna. En lite dryg bugg där man ibland fastnar i geometrin drog ner intrycket, ibland kan man försöka "hoppa" loss, ibland får man reloada checkpoint.

7/10 är jag nog villig att ge det.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

139 timmar utspridda på lite drygt två månader senare så har jag fått credit roll i Starfield också. Inget av årets bästa spel för min del men överlag har det varit en rätt trevlig, om än kanske lite för lång, upplevelse.

Spenderat ganska lite tid på main quest överlag utan utforskat och gjort sidouppdrag. Bethesdas förmodligen bästa spel för min del är på många vis faktiskt Skyrim, även om jag gärna skulle vilja säga Morrowind. Hör till de som förvisso förväntade mig lite mer av Fallout 4 men ändå uppskattade och älskade min tid med det spelet. Innehållsmässigt lite matigare. Sättet man transporteras i spelet är lite för menybaserad i Starfield för att riktigt tilltala mig. Förväntade mig lite mer djup i storyn rent allmänt för att riktigt tilltala mig men helt okej med tanke på omständigheterna.

7,5 av 10. Både bättre och sämre än väntat. En del av avdraget är pga hur Bethesda hanterat PC-versionen och hårdvarustödet.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

RoboCop: Rogue City till PC

Inte årets på alla punkter mest välpolerade spel, är ingen AAA-titel vad jag förstått, men likväl en av de mer intressanta och oväntat bra spelen för min del. Gillade Terminator: Resistance skarpt och gav detta ett seriöst försök, speciellt då betygen var tillräckligt bra för vad jag förväntade mig av spelet samt hur jag känner för Terminator-spelet de också gjort.

Lite småklumpigt att ta sig fram med RoboCop, fastna i geometri drar alltid ner intrycket. Men utöver det så har jag varit väldigt nöjd. Speciellt skjutandet, framförallt med Auto-9, RoboCops pistol, men även med vapen man kan plocka på sig i spelvärlden. Möjligheten att göra side missions och liknande har jag fokuserat på då jag mest ville ha mer av spelet. Ganska charmigt på sitt vis och en i mitt tycke mycket härlig tappning av en filmklassiker, eller ja, baserat därpå.

Spelar verkligen inte snabbt i dagsläget och jag med snudd på allt i achievementväg upplåst utom en som jag missat klarade av spelet på lite drygt 21 timmar. Vilket med https://howlongtobeat.com/game/110262 mätt är ganska långsamt. Men jag har för det mesta njutit. Ta en extra sväng genom ett område i stadsdelen man frekventerar i hopp om något nytt att upptäcka. Leta i något skrymsle efter något som ger mer färdighetspoäng och liknande. Möjlighet att forma storyn lite finns, men troligen rätt få skillnader egentligen sett till utfallet.

Något jag hoppas på, vilket utvecklaren Teyon gjorde med just Terminator: Resistance är att lägga till DLC, dels gratis i form av uppdateringar med fler spellägen men också betalt. Samt någon form av New Game+. Hade gärna sett lite spellägen i stil med typ Survival eller vågor med fiender att skjuta på, för det är väldigt tillfredställande i just detta spel för mig.

En ganska stark 8'a men då hör jag till de som just gillar det jag ser trots brister samt att jag gillade utvecklarens tidigare spel starkt.

8/10.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Super Mario Bros. Wonder

Spel #8 för 2023

Herregud vilket roligt spel. Nintendo kan verkligen göra roliga plattformsspel. Har alltid rankat Super Mario Bros. 3 högst i serien (har dock inte spelat alla) men detta slår det. Fantastiskt roligt spel, om än kanske för enkelt. Bortsett banan Fluff-Puff Peaks som jag tyvärr inte klarat trots att jag måste ha gjort 200 försök vid det här laget (behövs dock inte klaras för att klara själva spelet).

Tog mig sammanlagt 22 timmar men då har jag också plockat alla Wonder Seeds bortsett ovan och en bana till som jag inte kan komma till om jag inte klarar Fluff-Puff Peaks.

Betyg 5/5

Permalänk
Medlem

Nyligen klarade spel. (Xbox Series X)

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Alan Wake 2 (PC). Väldigt bra uppföljare tycker jag. Kan möjligen vara en game of the year kandidat för egen del. Tror det står mellan det här spelet och Spider-Man 2 för mig just nu.

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

Bramble The Mountain King (PC)

Svenskutvecklat och svensktema i spelet som kan vara värt att spela igenom i väntan på nästa Historien om Sverige-avsnitt. Ganska kort spel, blev knappt 4 timmar för mig och då fick jag göra om en del gameplaymoment och för att inte tala om spelets slutstrid jag inte hade reaktionsförmåga nog vid tidpunkten att klara av. Skulle tro att de flesta säkert skulle klara av detta i en sittning faktiskt.

Spelet ingår i Game Pass och var så jag spelade det bör tilläggas och har man detta och vill man ha ett ganska mysigt men också mörkt spel med blandannat troll, vättar, näcken och skogsråt ackompanjerat av svenska visor så är det nog väl värt en titt.

Väldigt kort spel, vilket jag delvis gillar, men i kortaste laget för att faktiskt köpa kan jag tycka. Men när det ingår i tjänsten så kan iallafall jag rekommendera det varmt.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Lego Harry potter Year 1-4
Spelade detta med dottern då man kan spela 2 och tyckte det var rätt underhållande. Lite luriga pussel och rolig story höll henne fast.

Spelet har nu några år på nacken men tycker den fungerar väl för dem 34kr det kostade mig 😁

Lego skämten är riktigt roliga om man sett harry potter filmerna

Ger det 7/10, hade fått 8 om inte det var lite små störiga buggar med hitbox för magier etc

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Resident evil 2 Remake
Resident evil 3 Remake
Resident evil 4 Remake

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Resident evil village

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Blev precis klar med Resident Evil 4 Remake på PS5.
Kanonspel med många minnesvärda scener.
Nu bär det av med att ta mig igenom Remake 2-4 igen fast på PC denna gång.