datorbutiker i gbg och borås

Permalänk
Medlem

datorbutiker i gbg och borås

Jag ska köpa en ny dator och har kommit till chassit. Jag vill gärna kunna se det irl och kolla om det är snyggt :D. Allt annat beställer jag från DB.
Nu undrar jag: är det någon som vet bra ställen att köpa detta i Göteborg och/eller Borås(själv bor jag mitt emellan )? Har inte så bra koll på butiker.

Ps. Vilket minne skall jag ta: hade tänkt 256ddr(ett till när jag har råd) men jag är inte så jätte haj på minnen, vad ska man ta? TwinMOS? Hmm...

Permalänk
Medlem

Twinmos m. Winbond PC3200 400mhz DDR 256mb är jäkligt prisvärda.

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

Inetdata, It-power, XP-data, Computer City, (SBS-data) är väl vad som finns i Gbg.

Permalänk
Medlem

Eller om man vill gå till en bra affär så skippar man ovanstående och går till Microstore, som ligger vid vågmästareplatsen(en hållplats från backaplan/hjalmar brantingsplatsen, tar typ 3-4 minuter att gå).
Ligger bredvid DVDNorden.se också.

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Atrax
Eller om man vill gå till en bra affär så skippar man ovanstående och går till Microstore, som ligger vid vågmästareplatsen(en hållplats från backaplan/hjalmar brantingsplatsen, tar typ 3-4 minuter att gå).
Ligger bredvid DVDNorden.se också.

Inetdata brukar vara rätt bra (dock inte deras dryga säljare).

Permalänk
Medlem

Tack för alla svaren. Ska kolla i affärerna.

Permalänk
Medlem

Inetdata ligger ju ut åt helvete, och sedan har jag ingen vidare respekt för dem på grund av deras beteende förr i tiden, typ pre-2 konkurser

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk

annars finns ju Nordens datorvärld och Virus internet cafe i borås

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

www.sbs.o.se (jobbig adress )

Det är i alla fall en bra affär och de ligger strax utanför Göteborg tror jag.

Visa signatur

««« »»»