Hur stänger man av leveransrapport på en Samsung Galaxy A20e?

Permalänk
Medlem

Hur stänger man av leveransrapport på en Samsung Galaxy A20e?

Jag har råkat aktivera leveransrapport för alla kontakter jag skriver till och nu vill jag stänga av det, har testat att googla men hittar inte svaret. Vet någon av er hur man gör?

Tusen och åter tusen tack för hjälp!! 👏

Permalänk
Samsung Sverige

Om du har Samsung SMS-app. Då går du in i appen, klickar på dom 3 prickarna till höger, sedan går du in på inställningar, fler inställningar, SMS och sedan klickar du bort "Visa när levererat".

Om du har Googles SMS-app. Då går du in i appen, klickar på dom 3 prickarna till höger, sedan går du in på inställningar, avancerat och sedan klickar du bort "Få SMS-leveransrapporter".

Hoppas detta var till hjälp

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung-Daniel:

Vet du om du har Samsungs egna SMS-app eller Googles?

//Daniel

Jag tror det är Samsugns egna.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av vibby:

Jag tror det är Samsugns egna.

Redigerade inlägget med beskrivning för båda

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung-Daniel:

Om du har Samsung SMS-app. Då går du in i appen, klickar på dom 3 prickarna till höger, sedan går du in på inställningar, fler inställningar, SMS och sedan klickar du bort "Visa när levererat".

Om du har Googles SMS-app. Då går du in i appen, klickar på dom 3 prickarna till höger, sedan går du in på inställningar, avancerat och sedan klickar du bort "Få SMS-leveransrapporter".

Hoppas detta var till hjälp

//Daniel

Tack Daniel, det fungerade perfa! 😃✌