Skicka vidare paket från Finland?

Permalänk
Medlem

Skicka vidare paket från Finland?

Hej,

Har hittat ett chassi jag vill ha i en butik i Finland. Dom vill inte skicka till Sverige tyvärr och jag letar då efter någon form av tjänst som kan skicka vidare paket från Finland. Det finns ju en hel del för t.ex. Tyskland och USA men Finland är klart knepigare. Någon som vet en sådan tjänst?

Om inte, en tjänst som fungerar med AliExpress i Kina? Dom tjänster jag hittade tog bara emot paket inom EU vilket är drygt..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Hej,

Har hittat ett chassi jag vill ha i en butik i Finland. Dom vill inte skicka till Sverige tyvärr och jag letar då efter någon form av tjänst som kan skicka vidare paket från Finland. Det finns ju en hel del för t.ex. Tyskland och USA men Finland är klart knepigare. Någon som vet en sådan tjänst?

Om inte, en tjänst som fungerar med AliExpress i Kina? Dom tjänster jag hittade tog bara emot paket inom EU vilket är drygt..

Enkelt åk med Silja eller Viking line , inga problem med bussförbindelse från Uppsala eller be någon butik ta hem ett chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton studs:

Enkelt åk med Silja eller Viking line , inga problem med bussförbindelse från Uppsala

Jag tänkte försöka slippa spendera ett dygn på färja eller att åka dit. Men ja, just nu verkar det vara bästa lösningen...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid lägga ut en annons på marknaden eller så och se om någon trevlig Finne kan tänka sig hjälpa

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Jag tänkte försöka slippa spendera ett dygn på färja eller att åka dit. Men ja, just nu verkar det vara bästa lösningen...

Kanske finns någon vänlig skäl som åker färja som kan ta med sig? I min stad finns FB grupper för sådana typer av frågor.

Visa signatur

Ge mig en kaka till kaffet.

Permalänk
Inaktiv

Finns helt säkert nån finländare här på Sweclockers som kan hjälpa dig att få chassit till Stockholm/Umeå/Haparanda