Nytt trevligt folk att lira competitive CSGO eller Rocket League med? (High/esportal/faceit)

Permalänk
Medlem

Nytt trevligt folk att lira competitive CSGO eller Rocket League med? (High/esportal/faceit)

Hejsan! Mycket trevligt folk på forumet så manske har lite lycka med en post här.

Som tråden lyder så letar jag efter någon eller flera trevliga folk som gillar lite mer seriös lir, kanske behöver en 5e ibland till sin spel grupp eller försöker gräva fram personer att spela med. På senaste tiden så har folket jag brukat lira CSGO inte vart så aktivt och jag får suget ibland att hoppa in å dra några games. Jag både trivs bättre och spelar bättre med ett trevligt pre-made lag och solo är en sådan väldig hit & miss att det förstör nöjet och får stats att bara går rakt ner, men det hade vart skönt om man kanske vevade runt i grytan och hittade helt nytt folk.

Ligger i mitt intresse att hitta personer runt min nivå på mina bästa dagar eller helt enkelt bättre än mig själv så jag har något att sikta efter.

Är 30 bast och spelat cs av olika slag sedan man vart liten, och har över 3K timmar i csgo på ett konto och kanske några hundra på ett annat som jag använder till esportal. Haft global den längsta tiden och fick Supreme i MM efter något game förra månaden efter dom gjorde om systemet. Tror jag kom upp över 2100 rating på eportal när jag spelade lite mer innan dom gjorde om ranking där med, nu ligger jag långt ner å skrapar på elite, och kanske lvl 8 på faceit förr i tiden(inte spelat där mycket). Kan lite smokes, lite flashes, upskattar comms och pepp även när man ligger under.

Det svåra är ibland att hitta folk som lägger sig där lite imellan å tar spelet seriöst men inte för seriöst så det tar bort det roliga.

När det kommer till Rocket League var jag den enda i mitt sammanhang som la ner lite tid på det, så jag har spelat solo det mesta där med närmare 1K timmar. Högsta ranking jag kommit upp i är Champion 3 och skulle säga att min bil kontroll är nog sämre än de flesta då jag inte kan massa ceiling shots å freestyle, men tycker spelet i sig är kul, både 2v2 och 3v3. Har mycket att växa med i det spelet.

Tack!

Permalänk

Du har pm:)

Permalänk
Medlem