K hitbox/mixbox style arkadsticka

Permalänk
Medlem

K hitbox/mixbox style arkadsticka

Pcb på min gick sönder och det det lär dröja ett tag innan jag får hem en ny pga kinesiska nyår.

Tänkte kolla om det finns personer på swec som faktiskt har något liggande

Tangentbords varianter är även välkomna

OBS är ej intresserad av faktiska joysticks.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett PCB om det är av intresse. MC Cthulhu, rätt gammalt och saknar stöd för Xbox. Haft i min hitbox men uppgradera till en Wireless fighting board i somras.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av tJev:

Jag har ett PCB om det är av intresse. MC Cthulhu, rätt gammalt och saknar stöd för Xbox. Haft i min hitbox men uppgradera till en Wireless fighting board i somras.

Om det funkar till pc (och funkar med sanwa knappar) kan jag vara intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buulaa:

Om det funkar till pc (och funkar med sanwa knappar) kan jag vara intresserad

Funkar till pc, playstation och Nintendo switch. Jag brukar köra den i ps3 mode (dinput). Har själv sanwa knappar i min hitbox. Är skruvterminaler på PCB så man behöver inte löda något.

100kr plus frakt?

Mvh Tom

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av tJev:

Funkar till pc, playstation och Nintendo switch. Jag brukar köra den i ps3 mode (dinput). Har själv sanwa knappar i min hitbox. Är skruvterminaler på PCB så man behöver inte löda något.

100kr plus frakt?

Mvh Tom

Vi kör på det, vill bara försäkra det finns pin för usb konvertering. fortsätter i pm

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad