Problem att logga in på Clas Ohlson

Permalänk
Medlem

Problem att logga in på Clas Ohlson

Som titeln antyder så kan jag inte logga in på https://www.clasohlson.com/se
Jag försökte med lösenordsreset och fick meddelandet "Inom 5 minuter bör du ha fått ett mejl för att återställa ditt lösenord. Inget mejl efter 5 minuter, inte heller i skräpposten? Din e-post finns i så fall inte i våra register."
Men inget mail, inte heller andra gången jag försökte.

Är det fler som har samma problem?

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem

Jag kan logga in, inga problem. Du kan ju prova att kontakta CO via mail eller liknande?

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Chattade med nån på Classe och mitt medlemskap, tillsammans med mina poäng och köphistorik etc. var borta.
Fick ett nytt medlemskap och då dök mitt fulla namn upp med mellannamn och adress, men det gamla var väck.

Såg sedan medans vi chattade att enligt klubbvillkoren så händer det här: "Om du inte registrerat ett köp på två år så avslutas medlemskapet automatiskt." Lite visset att man inte fick nån sorts varningsmeddelande eller så, men å andra sidan hade man ju antagligen inte hastat iväg till närmaste butik och köpt nåt då heller.
Jag visar alltid det där lilla medlemskortet och får det scannat när jag handlar. Men jag antar att det var över två år sen sist då... Och att jag kan stoppa det kortet i återvinningen nu eftersom jag fått nytt medlemsnummer.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·