GTA V på Epicgames, Steam eller Rockstargames?

Permalänk
Inaktiv

GTA V på Epicgames, Steam eller Rockstargames?

Var ska jag köpa GTA V ifrån om det kostar lika mycket.

Vilken plattform ska jag köpa det ifrån och varför är det mer fördelaktigt?

Om jag tex köper från steam eller epic games, behöver jag då installera rockstar launcher? Om inte, så tror jag att steam eller epic games är bättre då jag inte behöver installera fler launchers.

Fick samma problem när jag ladda ner EA spel från epic games, jag behövde då installera EA launcher och registrera mig för att kunna spela spelet.

Permalänk
Medlem

Du kommer behöva Rockstar launcher även om du köper det på Steam (och Epic förmodar jag), samma som för UBI/EA/osv.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av danneee:

Du kommer behöva Rockstar launcher även om du köper det på Steam (och Epic förmodar jag), samma som för UBI/EA/osv.

Så då kan ja ju lika gärna köpa direkt från rockstargames? eller är det något annat jag inte tänkt på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon352238:

Så då kan ja ju lika gärna köpa direkt från rockstargames? eller är det något annat jag inte tänkt på.

Jag tycker personligen att det är najs att ha allt på ett ställe så köper på Steam. Ska du köpa en Steam Deck är det ju smidigare också.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.