Stilren to do list som alltid är öppen?

Permalänk
Medlem

Stilren to do list som alltid är öppen?

Hej! Söker en stilren todo list som är enkelt att bara skriva in, gärna som en lista.
Hade varit snyggt med något typ silver liknande som är genomskinligt förutom vid texten så bakgrunden ses men det är inget måste.

Ska ha den på min porträtt mode/stående skärm är tanken.

Hade varit jätte tacksamt om någon där ute har ett bra förslag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Hej! Söker en stilren todo list som är enkelt att bara skriva in, gärna som en lista.
Hade varit snyggt med något typ silver liknande som är genomskinligt förutom vid texten så bakgrunden ses men det är inget måste.

Jag använder Google Keep på mina plattor, datorer, telefoner osv.

Perfekt app som synkas mellan samtliga plattformar i realtid

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - MSI RTX 5070 Ti Vanguard - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Jag använder Google Keep på mina plattor, datorer, telefoner osv.

Perfekt app som synkas mellan samtliga plattformar i realtid

Mvh

Ser snyggt ut men verkar inte finnas som app utan bara på en hemsida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Ser snyggt ut men verkar inte finnas som app utan bara på en hemsida?

Om du har ex. android på telefon eller platta så är det en app. I webbläsaren (Chrome ex) är det en sida

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - MSI RTX 5070 Ti Vanguard - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Om du har ex. android på telefon eller platta så är det en app. I webbläsaren (Chrome ex) är det en sida

Mvh

Okok vill ha en fristående app som alltid står uppen Hade varit kanon egentligen med en wallpaper som hade funkat på det viset

Permalänk
Medlem

Google Keep som nämnt funkar perfekt på IOS och Android. Har en bra widget för båda OSen också.
Osäker på om detta finns för Windows dock.

Edit: ok det ska gissningsvis vara för Windows.

Permalänk
Medlem

Lär kunna hitta på något med https://www.notion.so/. Finns appar för alla OS.
https://www.notion.so/templates/category/to-do-lists

Permalänk
Skrivet av of-doom:

Terminalfönster med halvtransparent bakgrund och en bra texteditor?