Permalänk

Iphone 13 128gb

Hej,

Jag funderar på att byta min iphone 13 128gb emot en annan lur, nypris på min telefon ligger i dagsläget på 6000kr. Kan tänka mig byte emot en Huawei p30 pro, plus pengar till mig då den ligger på ca 4300 på fyndiq.

Men kom gärna med förslag får vi se.

/ Saarikoski

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har en 2 mån gammal Pixel 8 pro som alltid haft skärmskydd och skal. Vill dock ha pengar emellan

Visa signatur

Citera!

Permalänk

Vilken modell är det? Enligt prisjakt kostar Google Pixel 8 Pro - 5G pekskärmsmobil - dual-SIM - RAM 12 GB / Internminne 128 GB - OLED-skärm - 6.7" 6400kr.

Min lur kostar 6000kr.

Tror tyvärr inte de är intressant då jag inte tänkt lägga några pengar mellan.

Mvh Joakim

Permalänk

Fattar ingenting av din annons du refererar till din Iphone 13 med nypris varför?. Men när det kommer motförslag så refererar du till beganad marknaden mem skriver prisjakt.

Om man kollar på prisjakt så referar den just till refurbish med priset 6498:- där nypriset är 9162:- som bäst.

Permalänk
Skrivet av Pajmonster:

Fattar ingenting av din annons du refererar till din Iphone 13 med nypris varför?. Men när det kommer motförslag så refererar du till beganad marknaden mem skriver prisjakt.

Om man kollar på prisjakt så referar den just till refurbish med priset 6498:- där nypriset är 9162:- som bäst.

Jag fattar inte riktigt heller vad han yrar om. Jag önskar honom och hans 3år gamla telefonmodell stort lycka till med ett framtida byte.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Skrivet av SupakmeGusta:

Har en 2 mån gammal Pixel 8 pro som alltid haft skärmskydd och skal. Vill dock ha pengar emellan

Vad är det du inte förstår? Pixel 8 pro kostar 6487kr på computersalg även samma pris på cdon ny, inte refurb. Jag har ingen lust att byta emot en dyrare lur.

Permalänk
Skrivet av SupakmeGusta:

Jag fattar inte riktigt heller vad han yrar om. Jag önskar honom och hans 3år gamla telefonmodell stort lycka till med ett framtida byte.

Om du läste vad ja skrev i trådstarten vill jag byta emot en billigare telefon, inte en dyrare.

Permalänk
Skrivet av Pajmonster:

Refurbish kostar den 4599 på fyndiq, kolla peisjakt igen.

Permalänk
Skrivet av SupakmeGusta:

Om du läste mitt första inlägg kunde ja tönka mig byta emot en huawei P30 pro som är en önnu älsre modell.

Permalänk
Skrivet av saarikoski:

Vad är det du inte förstår? Pixel 8 pro kostar 6487kr på computersalg även samma pris på cdon ny, inte refurb. Jag har ingen lust att byta emot en dyrare lur.

För mig står det 9162:- på computersalg även cdon.

Permalänk
Skrivet av Pajmonster:

Google Pixel 8 Pro - 5G pekskärmsmobil - dual-SIM - RAM 12 GB / Internminne 128 GB - OLED-skärm - 6.7" - 2992 x 1344 pixels (120 Hz) - 3 st. bakre ...
6 487 kr

https://cdon.se/produkt/google-pixel-8-pro-5g-pekskarmsmobil-...

Permalänk
Skrivet av Pajmonster:

https://cdon.se/produkt/google-pixel-8-pro-5g-pekskarmsmobil-...

Vart står det att den är refurbish? 6344kr kostar den ej refurbish.

Permalänk
Skrivet av Pajmonster:

https://www.computersalg.se/i/20135006/google-pixel-8-pro-5g-...

Samma hör, ej refurbish 6344. Min lur kostar 6000 så deg skiljer 344kr.

Permalänk

Annonsen är avslutad