Permalänk

Nokia 6100...

Tja!

Jag undrar om det inte går o få bilder på personer som ringer!?
Alltså att associerar en bild till en person i telefonboken, så det visas en bild på den personen som ringer, går detta?

Jag har laddat ner en .gif bild till telefonen o den funkar o rör sig när man kollar på den, men går det att få den o röra sig som bakgrundsbild?

tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Vad jag vet stöder bara SE telefoner sånt.
Kan ha fel men på en 6100 tvivlar jag att det skulle finnas.

Joye

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joye
Vad jag vet stöder bara SE telefoner sånt.
Kan ha fel men på en 6100 tvivlar jag att det skulle finnas.

Joye

finns nokia telefoner som stödjer det också, men inte 6100 tror jag.. Den är jue rätt gammal ändå.

Permalänk
Medlem

Nokia 7650 klarar det vet jag iaf... Fast alla människor är ju inte tyngd-lyftare...
/me pussar sin 7250 (som det inte heller går på)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnAQ
Nokia 7650 klarar det vet jag iaf... Fast alla människor är ju inte tyngd-lyftare...
/me pussar sin 7250 (som det inte heller går på)

Jag tror de har fixat det i deras nya modell, 7250i (typ den enda skillnaden )

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Jupp det funkar i 7250i... det är inte så mkt skillnad mellan dem.. största är väl att 7250i har mer minne... mer än de flesta modeller i den storleken idag... sen xHTML stöd å bättre kamerafunktioner som nightshot å zoom...

Visa signatur

Så frälst av den farliga branten - Jag liksom föll över kanten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharma
Jupp det funkar i 7250i... det är inte så mkt skillnad mellan dem.. största är väl att 7250i har mer minne... mer än de flesta modeller i den storleken idag... sen xHTML stöd å bättre kamerafunktioner som nightshot å zoom...

4mb istället för 3.5 ? damn vilken skillnad!

Sedan kör 7250i fortfarande med wap 1.2.1, telefoner som kör med wap 2.0 (som funnits i över ett år) har xHTML-stöd som standard. zoomen lär väl förövrigt vara digital?
hrm, blev bara tvungen att klanka ner på telefonen lite då jag tycker att allt det där (utom minnet) kunde man fixa med en uppdatering av mjukvaran istället.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Om du kollar prisskillnaden e den inte speciellt stor heller... fast själva priset ligger alldeles för högt..

Visa signatur

Så frälst av den farliga branten - Jag liksom föll över kanten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharma
Om du kollar prisskillnaden e den inte speciellt stor heller... fast själva priset ligger alldeles för högt..

nej, men hur ska kalle som köpte sin 7250 för, säg två månader sen, nu kunna få 7250i funktionerna? Det kan han inte, inte för att det var så mycket att ha, men ändå lite surt för honom att han inte kan uppgradera sin telefon.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Hedersmedlem

Från det ena till det andra..
Kan man kolla någonstans vad skillnaderna är mellan de olika versionerna av mjukvaran? Har själv en 6610 som jag aldrig lämnat in så jag är lite nyfiken på om jag missat något

Permalänk
Medlem

Sant, alla försöker ju pressa ut så mycket pengar det bara går ur deras varor... eftersom Nokia antagligen inte hade nån ny telefon att släppa gjorde de en fuling... 3510:an går ju att uppgradera till i modellen (det gör de gratis också vad jag hört) men 8910 går inte heller.. fast den har färgskärm till skillnad från den vanliga..

Velotex kolla i nåt forum för de som håller på med flashing av telefoner, det är olagligt men inte så svårt att hitta på nätet om man anstränger sig lite

Visa signatur

Så frälst av den farliga branten - Jag liksom föll över kanten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharma
3510:an går ju att uppgradera till i modellen (det gör de gratis också vad jag hört) men 8910 går inte heller.. fast den har färgskärm till skillnad från den vanliga..

hrm, 3510i har ju färgskärm, något 3510 inte har. Så det låter inte så troligt att man kan uppgradera till 3510i

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharma
Velotex kolla i nåt forum för de som håller på med flashing av telefoner, det är olagligt men inte så svårt att hitta på nätet om man anstränger sig lite

Ok, får göra det då